Zanimljivo je da se dosadašnja karijera, pored Alise Stojanović, jedne od možda najproduktivnijih, a svakako najzanimljivijih pozorišnih rediteljki, kretala uglavnom na sceni Jugoslovenskog dramskog pozorišta, koja takođe nosi ime Bojana Stupice.

Njen pozorišni početak bio je upečatljiv – pre nego mnogi drugi, poduhvatila se režije jednog od čuvenih autora, pripadnika savremene britanske dramaturgije „krvi i sperme“. U pitanju je bio Mark Rejvenhil i njegov tekst „Shopping & Fucking“. Kasnije je, na istoj sceni, prva kod nas režirala tekst takođe čuvene britanske spisateljice iz pomenutog talasa – Sare Kejn, postavljajući njenu „Fedrinu ljubav“. Usledila je „Drama o Mirjani i ovima oko nje“ mladog hrvatskog dramskog pisca Ivora Martinića, a na Veliku scenu JDP-a Iva je stigla početkom ove godine postavivši tekst Karla Šternhajma „Iz junačkog života građanstva“.

Povodom predstave za koju je dobila nagradu „Bojan Stupica“ izjavila je: „‘Proslava’ je od onih predstava koje vraćaju nadu, jer daju argumente da se poveruje u snagu i važnost umetnosti i bavljenja pozorištem, čak i u ovom vremenu.“

U Pozorištu na Terazijama režirala je Marinkovićevu „Gloriju“, i to kao mjuzikl, a u pozorištima za decu režirala je bajke – „Mala sirena“ i „Vuk i sedam jarića“, „Princeza i žabac“. Najzad, tekst svog omiljenog autora Edena fon Horvata, „Kazimir i Karolina“ režirala je u Somborskom pozorištu i upravo će njegov tekst „Priče iz bečke šume“ biti njen sledeći projekat u Srpskom narodnom pozorištu, u Novom Sadu.

Pri režiranju, kaže, ne odvaja se od svoje „rediteljske sveske“ u koju zapisuje sve u vezi s predstavom. A da nije reditelj, bila bi scenograf. Taj zadatak u svojim predstavama često poverava reditelju Gorčinu Stojanoviću, koji je njen suprug. Sa njim ima sina Jana. Iva Milošević rođena je u Beogradu 1977. godine. Završila je Treću beogradsku gimnaziju, a 1995. godine je upisala režiju. Prvi novac zaradila je sa sedam godina prodajući cveće na Divčibarama, a prvu predstavu „Magično popodne“ postavila je 1998. godine, u Bitef teatru.