Osvešćene ovce, koje se gaje u skladu sa najmodernijim demokratskim principima, prijavile su seksualno uznemiravanje od strane novinara koji je neovlašćeno pokušao utvrditi kako preživljavaju ova teška tranziciona vremena. Ko ih, kako i zašto šiša, muze i dere? No, ni ovce nisu ko što su nekad bile.

Osvešćene ovce, koje se gaje u skladu sa najmodernijim demokratskim principima, prijavile su seksualno uznemiravanje od strane novinara koji je neovlašćeno pokušao utvrditi kako preživljavaju ova teška tranziciona vremena. Ko ih, kako i zašto šiša, muze i dere? No, ni ovce nisu ko što su nekad bile. Ne bi više da budu ovce. Prijavile seksualno uznemiravanje ombudsmanu za ovčija prava. Našao se hrabar čovek da o ovom problemu javno progovori. Čovek koji poznaje problematiku. Čovek koji ne lupeta, već trezveno, insistiram na ovom trezveno, jer je to manifestovao u nizu TV nastupa, iznosi ovaj alarmantni problem. Dokazani beskompromisni borac za ovčija prava. I domaćin. Zbog neovlašćenog uznemiravanja ovce su dobile ovčije boginje i prebačene su hitno na kardiovaskularnu kliniku u izgradnji.
Blago nama ovcama dok imamo ovakvog zaštitnika. Pored ovakvog čoveka teći će nam med i mleko, vuna i meso. Za našeg ombudsmana jednoglasno smo izabrale čobana. On nas najbolje poznaje. On nam je sve u životu, i babica i mesar. Naredio je beskompromisnu istragu da se utvrdi koji je novinar uznemiravao ovce. Međutim, postoji opasnost po ovčija demokratska prava kada ombudsman poželi da kumulira u sebi i funkciju čobana i funkciju magarca predvodnika. Tu postoji opasnost od sukoba interesa. Na to je ukazala i nadležna zaštitarska firma za ovce „Lupus“, ali njeno mišljenje ne obavezuje ni magarca ni čobana. Jedino nas ovce. Sistem podele vlasti zamišljen je tako da se odvoji funkcija zaštitnika ovčijih prava od funkcije predvođenja. Funkciju zaštitnika ima čoban. Međutim, pašu bira magarac. Ombudsmana bira skupština tora većinom glasova odsutnih članova. Problem nastaje kada se čoban otrgne i počne da se ponaša kao magarac, jer od njega zavisi većina u toru. U takvim odnosima ovce se slude i više ne znaju ko je čoban, a ko magarac. Koga treba slušati, a koga slediti. Ko ih dere, a ko šiša. Vunena su vremena, osnovne ovčije vrednosti su uzdrmane. Ombudsman je odlučno insistirao na tome da, po ustavu, isključivo čoban može ovce šišati, musti i ostalo što sa tim ide po svom nahođenju. Ukoliko novinar želi bilo kakakv kontakt sa ovcama, mora prethodno pribaviti saglasnost čobana. Ukoliko to ne učini, vrši tešku povredu novinarske etike.
Pozivaju se ovce iz tora da se blejanjem izjasne o predloženim kandidatima. Meeeeeee za ombudsmana čobana! Ja sam, meeeeeee, suzdržan. Dok je ovaca, i čobani i magarci biće svoji na svom.
Zbog iznetih stavova, čoban koji se prepoznao u navedenom tekstu, tužio me sudu. U svoju odbranu izneo sam da ova priča daleko nadilazi odnos građanina i ministra. U njoj se kao ovca može prepoznati svaki građanin, odnosno svaki nosilac vlasti kao čobanin ili magarac. U takvoj situaciji postoji mogućnost da me tuži nekoliko miliona ljudi koji se prepoznaju. Rekao sam sudiji da se verovatno nekada i on oseća kao ovca u svom poslu i pored toga što je, po Ustavu, nezavisan i od čobana i od magaraca. Sud je prihvatio moju odbranu i odero me. Prepoznao sam se u ovoj priči i spremam se da podnesem tužbu protiv sebe. Da ne bih prošao kao sanska koza.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari