Ako je to zaista profitabilna linija zašto se onda ne bi zaradilo makar letovima u avgustu i septembru? Zato što verovatno nije profitabilna. A ako je neko hteo da je pokrene zbog čistog marketinga onda bi trebalo da za to odgovara. Izgleda da će istina ostati unutar zidova kancelarije za sastanke u Jatu. Ili je otkazivanje letova ka Dubrovniku samo jedna u nizu promena koje dolaze sa promenom direktora. Prema nezvaničnim informacijama koje stižu iz Jata, upravo je novi direktor bio protiv obnavljanja linije. Ako je imao argumente za to, onda je sasvim u redu, a ako nije, neslavno će početi mandat u prvoj fotelji nacionalne aviokompanije. Na kraju, stradali su samo putnici jer niko drugi, po običaju, neće biti kažnjen. Nije dovoljno to što će dobiti novac nazad. Mnogima je pokvaren plan o letovanju u Dubrovniku što nije mala stvar. Nije dovoljno ni to što do Dubrovnika sada mogu da stignu letom preko Tivta.

Odakle pravo menadžmentu Jata da pokreće liniju sa samo dve dozvole. To ne mogu da budu zasluge za niz dobrih poslovnih poteza jer bilo je i drugih promašaja. Poput linije za Oslo ili prebacivanja saobraćaja iz centra kakav je Dubai u Abu Dabi. Istini za volju i nije bilo teško biti bolji od prethodne rukovodeće garniture. Kao što nije bilo teško ni prethodnoj da bude bolja od one pre nje. To je u stvari i problem sa Jatom. Nikada nisu pronađeni pravi ljudi za kompaniju. Prepušteni sebi, rukovodioci ovog, nekada giganta, srljali su u poslovne avanture koje su se uglavnom završavale loše. A postavljeni su samo iz jednog razloga. Jer su bili iz stranke kojoj je Jat u tom trenutku pripadao. Ima li više ikoga u ovoj zemlji ko bi rekao neku pozitivnu reč za Jat? Teško.