Adria Media Group: Selektivne i tendeciozne objave medija Junajted grupe 1

Kako tvrde navodi teksta „Igor Žeželj traži isključenje Jelisavete Vasilić iz Saveta“, su netačni.

Igor Žeželj je u pismu Savetu za borbu protiv korupcije, a koje smo javno objavili i koje u celosti možete da pročitate ovde: https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3536407/istina-o-pritiscima-na-savet-za-borbu-protiv-korupcije-kurir-objavljuje-pismo-igora-zezelja, tražio isključenje Jelisavete Vasilić iz konkretnog slučaja koji se tiče ugovora između Telekoma Srbije i kompanije Wireless Media, zbog mogućeg sukoba interesa, precizira se u saopštenju.

Kako se dalje navodi ovo je još jedan dokaz da mediji Junajted grupe svesno rade zarad interesa svojih vlasnika.

Upravo oni krše kodeks i bave se onim za šta uporno optužuju druge medije: objavljuju selektivne informacije i spinuju, a da čitaocima ne ostave mogućnost da pročitaju pismo u celosti i sami donesu sud.

Današnje objave potvrđuju da pritisak na Savet za borbu protiv korupcije dolazi isključivo od medija Junajted grupe, a to objašnjava i činjenicu da je Savet nakon jučerašnje sednice saopštenje za javnost dostavio samo N1.

Smatramo da su ovakvi postupci Junajted grupe nedopustivi i očekujemo od udruženja da ih javno osude, zaključuje se u saopštenju.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.