Privatna Međumesna autobuska stanica ATP „Vojvodina“ u vlasništvu Ilije Devića, koja je zvanično otvorena 18. januara, dobila je u petak od Ministarstva za kapitalne investicije dozvolu za rad, pošto su otklonjeni nedostaci na koje je ukazala Republička saobraćajna inspekcija, saopštio je pomoćnik ministra za kapitalne investicije zadužen za drumski saobraćaj Borislav Borović.

Privatna Međumesna autobuska stanica ATP „Vojvodina“ u vlasništvu Ilije Devića, koja je zvanično otvorena 18. januara, dobila je u petak od Ministarstva za kapitalne investicije dozvolu za rad, pošto su otklonjeni nedostaci na koje je ukazala Republička saobraćajna inspekcija, saopštio je pomoćnik ministra za kapitalne investicije zadužen za drumski saobraćaj Borislav Borović.
Zvanično rešenje, međutim, ne podrazumeva da će sadašnja MAS prestati sa radom, već, kako je naglasio Borović, autoprevoznici mogu sami da izaberu stanicu koju će koristiti.
– Da bi prevoznici mogli da koriste novu stanicu, ne moraju da čekaju 1. jun, kada počinje primena novog reda vožnje, oni mogu već sada da navedu novu satnicu i trasu kretanja autobusa – rekao je Borović, istakavši da, ukoliko grad donese odluku da zatvori postojeću MAS, prevoznici će morati da koriste novu, jer neće imati izbora.
Autoprevoznici okupljeni u Poslovnom udruženju „Pantrans“ i oko 30-ak drugih autoprevoznika ne žele da menjaju sadašnju stanicu, saznajemo od direktora tog preduzeća Živojina Mrkonjića. Samostalni sindikat saobraćaja i veze, koji je organizovao protestnu vožnju zbog najave izmeštanja stanice, zahteva da u funkciji bude i stara stanica između ostalog i zbog idealne lokacije. Ukoliko zahtevi sindikata ne budu ispunjeni, najavljeni su i drugi oblici sindikalnih protesta kao što su blokade saobraćajnica i generalni štrajk autoprevoznika, najavio je predsednik sindikata Milanko Grbić. Posle sednice Upravnog odbora GSP „Novi Sad“ saopšteno je da će MAS, koja posluje u sastavu tog preduzeća, nastaviti sa radom. „Delatnost pružanja staničnih usluga treba zadržati u preduzeću i obezbediti normalno funkcionisanje, a prevoznicima i građanima treba ostaviti mogućnost korišćenja propisno registrovane Autobuske stanice u Novom Sadu , koja postoji još od decembra 1967. godine“, navodi se u saopštenju GSP-a. Upravni odbor GSP nije doneo odluku o promeni trasa linija gradskog prevoza, koje bi trebalo da voze do nove privatne autobuske stanice. Umesto da prihvati predlog Uprave za saobraćaj da se promeni trasa linija 4 i 70, UO je predložio da se uvede ekspresna linija između sadašnje i nove stanice, koja bi vozila na svakih 15 minuta, od 6 do 24 časa.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari