Foto: Arhiva

Kompanija je predstavila studentima Ekonomskog fakulteta u Beogradu, na edukativnoj radionici o odgovornoj konzumaciji.

Radionice za studente sprovode se u saradnji sa Komitetom za bezbednost saobraćaja u okviru globalne Hajnken kampanje „Ne vozi kad piješ“.

Cilj radionica je da na interesantan način prikažu upečatljive primere iz realnih situacija u saobraćaju i na taj način prenesu poruku o važnosti odgovorne konzumacije koja će mladima biti podsetnik zašto nikada ne treba da upravljaju vozilom pod dejstvom alkohola.

Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja dopunio je rezultate istraživanja primerima iz realnih situacija u saobraćaju. „U Srbiji je u proteklih 10 godina u saobraćajnim nezgodama u kojima su učestvovali vozači pod dejstvom alkohola poginulo više od 700 ljudi, dok je oko 20.000 teže i lakše povređeno“, izjavio je Okanović.

Naš najbolji automobilista Dušan Borković, koji je podržao kampanju rekao je studentima: „Ulica nije trkačka staza, već mesto na kom smo odgovorni ne samo za svoj život, već i za živote drugih učesnika u saobraćaju“.

Studenti su imali priliku i da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola i da provere brzinu svojih refleksa onako kako to rade profesionalni vozači, navodi se u saopštenju.