Direct Media dobitnik dva zlatna Semplera 1

Na marketinškom festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio dve prestižne nagrade – zlatni Sempler 2017, za kampanje bezbednosti u saobraćaju i podrške mladim preduzetnicima.

Kampanja “Čuvaj se!”, nagradjena kao najbolje targetirana, je društveno odgovorna kampanja Direct Medije realizovana u saradnji sa Savezom paraplegičara i kvadriplegičara Srbije i Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srbije.

Kampanja je uspela da osvoji više od 5,5 miliona ljudi na internetu i da izazove preko 250 hiljada reakcija.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=ppyHSTosEI4]

Na festivalu Sempl, projekat „Štartaj, Slovenija!“ koji je osmislila i izvela kancelarija Direct Media u Sloveniji u partnerstvu sa Formitas BBDO, izabran je za najbolji u kategoriji „strateška upotreba media mix-a“.

U ovoj kampanji snage su udružili največi trgovački lanac SPAR i slovenačka POP televizija, kako bi mladim preduzetnicima pomogli da plasiraju inovativne proizvode na tržište. Ovaj projekat je pored mnogih regionalnih nagrada, prethodno osvojio i priznanje na jednom od najznačajnijih međunarodnih takmičenja WARC Innovation Awards.

 

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=JMpElunte0c]

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari