
Na te dve linije prevoznik je Gradsko saobraćajno preduzeće (GSP) Beograd, koje, međutim, tvrdi da putnici nisu u pravu i da „pogon Zemun održava i obezbeđuje potreban broj vozila za rad na liniji, a prema aktuelnom redu vožnje“.
Prema podacima GSP, koje je, na zahtev FoNeta, dostavio gradski Sekretarijat za javni prevoz, „realizacija polazaka“ u julu na liniji 704 bila je 93,30 odsto, a na 707 je 93,58 odsto.
To je u suprotnosti sa tvrdnjama ogorčenih putnika, koji napominju da, posebno popodne na kraju radnog vremena, na prevoz nekada čekaju i po 45 minuta.
Na liniji 704 trebalo bi da saobraća pet vozila, a na 707 šest, ali i sami vozači priznaju da je to neostvarivo i da postoji samo „na papiru“.
Za razliku od privatnih prevoznika, koji za nepoštovanje reda vožnje plaćaju „penale“, na GSP se to ne odnosi.
To potvrđuju i sami saobraćajni inspektori koji postupaju po prijavama građana, jer je GSP gubitaš i sve se plaća iz gradske kase.
Uprkos tvrdnji Sekretarijata za javni prevoz da je GSP-u naložio da polasci na svim linijama budu u skladu sa redom vožnje, ekipa FoNeta je 20.avgusta popodne uvtrdila da je na liniji 707 autobus, koji je trebalo da krene u 16:02 ćasova, otišao ranije.
Onaj koji je trebalo da bude sledeći i pođe u 16:20, nije se ni pojavio, što je posredni dokaz tvrdnji putnika da na tim linijama GSP na svaki sat „ukrade“ po jedan polazak.
Sami vozači GSP napominju da je zemunskom pogonu najteže, jer su skoro sve „krntije“ iz ostalih pogona prebačene tamo, pa su kvarovi svakodnevna pojava.
Sve linije su katastrofalne, ne samo te dve.
Tesko je razumeti sta ovi ljudi učiniše s prevozom. Da li je reč o neznanju ili siromaštvu tek, i za vreme bombardovanja popularna šesnaestica je išla jos malo pa kao danas. Mogu misliti kako je sa Zemunom
Privatnici sa jednim autobusom pokrivaju više polazaka,recimo na prvom prijave kvar vozila pa isto to vozili prijave na recimo 3 polazak. Biće bolje kad nam stignu pakitanrci
Prevoz je odličan sa obzirom koliki procenat putnika plaća kartu
Odlicno je koliko putnika uopste placa kartu, s obzirom kakvu uslugu prevoza dobija.
Iz Zemun polja sam.Juce ujutru sam putovala jedan sat iz centra Zemuna. Placam redovno mesecnu pretplatu a kanim se vec neko vreme da prestanem. Zasto bih placala uslugu koju ne koristim.Vise pesacim a cesto moram i da izadjem iz jedva docekanog autobusa zbog bliskog kontakta mokrih tela. Da li je moguce da ne zasluzujemo malo postovanja?
Naravno da besni putnici ne lazu,zasto bi?Ovi iz GSP ne znaju gde udaraju od ludila pa zato i lazu. Ne znam samo koga
Vecina autobusa je u poluraspadnutom stanju,mali broj je sa klimom,pretoplo je u njima.Uzas.
Pozabavite se malo sa celokupnom opštinom Zemun. U njoj su na vlasti već 25 godina isti ljudi. Svako mesto u toj opštini je zapušteno maksimalno. U Ugrinovcima su radili glavnu ulicu 6 meseci. Radovi su stajali, jer opština nije plaćala izvođača. Da ne pričam o tome što nam svki dan makar na pola sata isključe struju, što imamo slab pritisak vode i slično. Građani Ugrinovaca svake nedelje autobus 703 bar jednom čekaju više od 2 sata. Sva mesta u opštini Zemunu su u katastrofalnom stanju, a meštani žive ispod svakog dostojanstva. Pozabavite se tom opštinom malo. Hvala što pišete o ovakvim stvarima, ali pišite još više i više.
Ovi podaci GSP su netačni, u šta se možete uveriti na portalu busevi.com jer je realizacija polazaka mnogo manja. Na 708 je još gora situacija.
Oni cekaju cak 45 minuta autobus? Linija 711 ima redovne polaske u zimskom rezimu na 50 minuta a u letnjem 65 minuta. Da li je to normalno?
704 i 707 su jedne katastrofe.Stalno kasne i nema ih.
Sve krnije? Procentualno pogon Zemun ima najmladji vozni park u odnosu na broj polazaka. To sto je odrzavanje u tom pogonu uzasno vec godinama, sto su vozila stara 5 godina razvaljena do mere neprepoznavanja je nesto sto se od strane rukovdstva dozvoljava.
Zivela 27ica, zivelo Mirijevo!
Hvala bogu da se malo piše o ovome autobusi se čekaju 45 minuta. Nadam se da će se nešto uraditi
Linije za Zemun polje su rasporedjene da im je interval izmedju polazaka na oko 20 min.Svaki drugi polazak je neostvaren i uvek je izgovor kvar na autobusima.Nama nije problem ni da autobus ide na 40 min,ali samo da se postuje red voznje.Mi smo primorani da krecemo po 2h ranije da bi stigli do destinacije na koju mozemo stici za realno pola sata.Dok je voz isao redovno pre remonta pruge,retko ko se od zitelja Zemun polja zalio.Ali sada je stvarno situacija katastrofalna.Videcemo kako ce biti od septembra,verovatno kao davnih godina kada su se uveli tek privatni prevoznici pa nije moglo ni da se udje u njih.
Redovno iskljucuju polaske a ponekad i dva za redom, a strasno izgleda kad se poklope i nadovezu obe linije pa nema busa 8 po sat vremena.
Treba da pogledate polaske za Galeniku 8 do 10 polazaka na sat a pri tom imaju i kiriste 707, treba da smanje njihove polaske a pojacaju 707 kad je vec koriste.
Ja najcesce imam problema kad idem u nocnu smenu oko 17h jer uvek iskljucuju neki polazak u to vreme, i kad se vracam iz dnevne oko 19h.
pozdrav,los prevod autobusi i ne stignu na vreme..cekao sam sat vremena da dodju..trebalo u 17 ali dosao pola sata kasnije..i nema klime unutra i vrucine..znojim se i unutra previse toplo..sve stari autobusi i cesto se kvare..bilo bi lepo da dobijemo nove autobuse sa klimom i da bude redvni prevoz i da ima 5 autobusa.. 704 i 707…svi bi bili zadovoljni..
Uoravo čekam 40 minuta na 707 jer do Altine ne postoji druga opcija za prevoz. Preskočena su dva polaska. Malo je reci da su putnici ogorčeni. Zapošljavanje migranata u GSP smo očigledno i zasluzili.