Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje (PIO) od juče je pokrenuo novu uslugu: sve važne informacije za penzionere, osiguranike i poslodavce sada su dostupne putem telefonskog govornog automata. Pozivom na brojeve telefona 0700/017-017 ili 011/30-60-680 korisnici mogu dobiti sve informacije zbog kojih su do sada dolazili na šaltere Fonda.

Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje (PIO) od juče je pokrenuo novu uslugu: sve važne informacije za penzionere, osiguranike i poslodavce sada su dostupne putem telefonskog govornog automata. Pozivom na brojeve telefona 0700/017-017 ili 011/30-60-680 korisnici mogu dobiti sve informacije zbog kojih su do sada dolazili na šaltere Fonda. Svaki poziv na broj telefona 0700/017-017 naplaćuje se po ceni lokalnog poziva, bez obzira na to iz kog mesta Srbije je upućen.
Aleksandra Stankov-Mijatović iz Kol centra PIO fonda rekla je juče da će putem govornog telefonskog automata, pored osnovnih informacija o isplati penzija, biti dostupne i informacije o uslovima za odlazak u starosnu, invalidsku i porodičnu penziju. Korisnici će moći da saznaju i kako da provere da li su im preduzeća plaćala doprinose. Deo informacija namenjen je i poslodavcima, a tiče se prijave i odjave osiguranja, popunjavanja obrazaca M4 i drugih obaveza poslodavaca.
Aleksandra Stankov-Mijatović napominje da će rad govornog automata biti statistički praćen. Time će se steći uvid u to za koje oblasti su korisnici najviše zainteresovani, koje informacije treba dopuniti ili pojasniti. Beogradska filijala Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje svakodnevno primi oko 1.000 telefonskih poziva sa različitim pitanjima i zahtevima građana. Do kraja godine u okviru Kol centra republičkog PIO fonda počeće da funkcioniše i služba operatera, koja će pružati informacije o ličnim i pojedinačnim zahtevima i predmetima korisnika.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari