Izgradnja 'brze saobraćajnice' Kragujevac-Mrčajevci počinje 2020. godine 1Foto: Beta

Izgradnja 35 kilometara „brze saobraćajnice“ od Kragujevca do Mrčajevaca poćeče iduće godine i koštaće 150 miliona evra.

To je danas u Batočini najavila ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije, Zorana Mihajlović.

Ona je novinarima rekla da su „Putevi Srbije“ obavezni da završe dokumentaciju, a u državnom budžetu za 2020. godinu će biti deo novca za tu saobraćajnicu.

„Negde u drugoj polovini sledeće godine ili trećem kvartalu, realno kada posmatramo stvari, trebalo bi da počne izgradnja te brze saobraćajnice“, rekla je Mihajlović.

Ona je kazala da će se deonica Kragujevac-Mrčajevcu povezati s deonicom Preljina-Kraljevo.

Mihajlović je danas posetila Železničku stanicu Batočina gde se rekonstruišu koloseci u okviru obnove regionalne pruge Lapovo-Kragujevac.

Komentari

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

Jedno reagovanje na “Izgradnja ‘brze saobraćajnice’ Kragujevac-Mrčajevci počinje 2020. godine”

  1. Ministarka Mihajlović je sa ovom izjavom i zvanično potvrdila da se ne razume u prostorno planiranje i urbanizam i zato odmah treba da da OSTVAKU. Naime Srbija i njeni činovnici u šta spada i ona moraju da poštuju Zakon o planiranju i izgradnji i njegove podzakonske akte. Prostorni Plan Srbije je najviši pravni planski zakonodavni akt u kojem stoji da je pravac od Lapova (a ne od Batočine što je takodje sramota da ministarka ne zna iz koje op[tine saobraćajnica počinje ) do Čačka preko Kragujevca AUTOPUT a ne brza saobraćajnica. Takodje javnost treba da bude informisana da pominjanjem i ostalih puteva koje ministarka promoviše poput navodnog auto puta „Vožd Karadjordje“ koji nije ucrtan u Prostorni Plan Srbije takodje obmanjuje javnost i takodje pokazuje da nije u stanju ni da relevantno prenese podatke iz Prostornog Plana srbije jer taj put u Prostornom Plkanu Srbije nije ucrtan kao autoput.. Što se Kragujevca tiče, na novoj Vladi posle izbora ostaje da se ispravi greška i uradi novu dokumentaciju Prostorni plan koridora za autoput Lapovo-Čačak kako bi se na tom pravcu profesionalno pristupilo i odradila OBILAZNICA oko Batočine, nadvožnjaci iznad kružnih tokova u Badnjevcu i kod Krsta kao i obillaznice oko Kragujevca, i autoput ka Čačku, a ne brza saobraćajnica, jer se ZAKON=Prostorni plan Srbije mora poštovati. Ako ne ume da čita planove, što je za nju sramota jer je ministar, onda javnost mora da se informiše preko nekog iz struke (mada takvih u Ministartvu bar u ovom sazivu nema), a ne da ona izadje i kaže da upravo ONA sa nekim razgovara a onda nekome obećava da će ONA nešto odraditi, jer su ONA i ON tako rešii. Kada bi u svetu ministri gradjevionarstva radili kao ONA odmah bi bili smenjen ali ne i ONA. Kragujevac mora da zahteva AUTOPUT a ne da mu se dodeli od oka brza saobraćajnica kao od bede i to iz Batočine, jer autoput održava država i naplaćuje putarinu za njegovo održavanje a brze saobraćajnice gradovi. Takodje autoput ima servisne saobraćajnice i nadvožnjake a ne ukrštanja sa smanjenjem brzine kod kružnih tokova na 40km/h i ograničenu brzinu na trasi od 100km/h. Ako je ONA u pravu onda neka SUSPENDUJE ZAKONE i sebe proglasi prostornim planerom i urbanistom i overi SAMA nov plan a sebi da LICENCU jer bi izgleda želela i misli da i to zna, a pošto NE ZNA i NIJE mora dati prednost struci ili dati OSTAVKU. Grad Kragujevac mora da se ujedini u svojim stavovima i izabere stručnjake koji će ga predstavljati po ovom pitanju a ima ih i to sa najvišim zvanjima , jer je jasno da Radomir Nikolić kojeg izgleda sada svi opravdano zovu Nejaki ne sme i neće da je bilo šta pita, već traži da mu se baci po koja koska, makar i kao informacija da će tek kada on bude SMENJEN (a najava je da će se putevi započeti tek krajem naredne godine) Kragujevac što mu je iz Batočine sa najavom brzine saobraćaja na železnici u 21. veku od 50km/h i jasno saopštila, ako on uopšte ume da čita izmedju redova!!!

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.