U okviru „Jelen kutka“ posetioci Guče imali su priliku da dobrovoljno izmere nivo alkohola u krvi, a akcija je organizovana u cilju ukazivanja na opasnost kombinovanja pića i vožnje.

U nastavku edukativne kampanje „Kad pijem, ne vozim“, koju Apatinska pivara i Uprava saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije realizuju sedmu godinu zaredom, ispred Doma kulture u Guči realizovana je akcija „Jelen kutak“, u okviru koje su posetioci imali priliku da dobrovoljno izmere nivo alkohola u krvi.

U cilju edukacije o rizicima kombinovanja pića i vožnje, posetiocima je podeljen edukativni materijal o značaju odgovornog pijenja, kao i pokloni za one koji su uspešno prošli testiranje. Takođe, u okviru „Jelen kutka“ bile su postavljene i garniture za sedenje kako bi posetioci sa povišenim nivoom alkohola u krvi imali priliku da odmore.

Edukativna kampanja „Kad pijem, ne vozim“, koju tradicionalno sprovode Apatinska pivara i Uprava saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije, ima za cilj da ukaže građanima na rizik kombinovanja pića i vožnje, posebno u susret masovnim manifestacijama poput Dragačevskog sabora i Belgrade Beer Festa. U okviru kampanje, Apatinska pivara je do sada donirala 59 alkometara MUP-u Republike Srbije u cilju povećanja bezbednosti na putevima. Donacija alkometara deo je šire nacionalne kampanje „Kad pijem, ne vozim“, koja podrazumeva edukativnu akciju dobrovoljne provere nivoa alkohola u krvi, kao i TV i bilbord kampanju sa sloganom akcije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari