Foto: Hemofarm

Golden Drum predstavlja najznačajniji festival kreativnosti i advertajzinga u centralno-istočnoj Evropi, na koji je ove godine prijavljeno više od 1000 radova, uključujući i kreativna rešenja iz Italije i Španije.

Kako se navodi u saopštenju, kampanju za prevenciju povišenog krvnog pritiska koja je nagrađena na ovogodišnjem festivalu, Hemofarm fondacija realizovala je uz podršku agencije New Moment.

Imajući u vidu da je v isoki krvni pritisak najmasovnija bolest današnjice, a da u Srbiji svaki drugi stanovnik boluje od povišenog krvnog pritiska, Hemofarm fondacija sprovela je ove godine nacionalnu kampanju „Ne dozvoli da pukne“ upravo u cilju podizanja zdravstvene kulture i podsticanja građana na redovne kontrole krvnog pritiska.

„Nagrada koju smo osvojili na ovom 25. festivalu za Hemofarm fondaciju dolazi u vrlo simboličnom trenutku kada i ona slavi 25. rođendan. Nama je bilo važno da upravo u godini jubileja uradimo nešto značajno za naše građane. Ako smo ovom edukativnom kampanjom o važnosti prevencije visokog krvnog pritiska i jedan život sačuvali, najveća je nagrada za nas“, ističe Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm fondacije.

U okviru kampanje „Ne dozvoli da pukne“, Hemofarm fondacija uz podršku Ministarstva zdravlja i Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“, pokrenula je i inicijativu da u Srbiji bude ustanovljen Nacionalni dan borbe protiv visokog krvnog pritiska. U cilju ukazivanja na važnost prevencije i pravilnog lečenja ove podmukle bolesti, tokom kampanje građani su imali priliku da besplatno izmere svoj krvni pritisak na lokacijama širom zemlje, a Hemofarm fondacija je donirala 300 aparata za merenje krvnog pritiska 81 zdravstvenoj ustanovi u Srbiji.