Na graničnom prelazu Horgoš-Reske podelom flajera putnicima koji su se našli na tom graničnom prelazu u subotu je zvanično započela kampanja Vlade Srbije „Dobrodošli u Srbiju – osmeh gostoprimstva“. Kampanju je otvorio ministar trgovine i turizma Rasim Ljajić, koji je lično, kod graničnog prelaza sa naše strane, dočekivao putnike i delio flajere na kojima se nalazi turistička karta Srbije. Kampanja „Dobrodošli u Srbiju – osmeh gostoprimstva“ sprovodiće se tokom cele letnje sezone i to na naplatnim rampama na svim međunarodnim koridorima u Srbiji. Osnovna ideja je promocija turističkih kapaciteta i destinacija u Srbiji.


Prva takva destinacija na koju stranci nailaze čim pređu granicu jeste Subotica i Palićko jezero, zbog čega su u ovoj akciji učestvovali i predstavnici Turističke organizacije Subotice. Informacije o tome kakve mogućnosti za odmor očekuju putnike na samo petnaestak kilometara od granice nalaze se takođe u propagandnom materijalu deljenom na horgoškom prelazu.

Rasim Ljajić je napomenuo da se ove godine očekuje da prihod od turizma u Srbiji premaši prošlogodišnji, koji je vredeo nekoliko milijardi dolara, i inače bio rekordan u odnosu na protekle godine. Na takva očekivanja upućuju i pokazatelji u prvim turističkim mesecima ove godine, koji beleže porast stranih turista od 2,2 odsto.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari