Foto: Ne davimo Beograd

Inicijativa Ne davimo Beograd pita gradske čelnike zbog čega se raspisuje ovaj tender, kada je ove informacije navodno moguće dobiti kroz već postojeći Bus Plus sistem instaliran u svim vozilima javnog saobraćaja?!

 Na osnovu konkursne dokumentacije za javnu nabavku „Iznajmljivanja modula za eko vožnju“ očekuje se praćenje svih autobusa GSP „Beograd“ tokom 24 sata dnevno.

Podaci će biti arhivirani, a praćenje će biti moguće putem desktop računara, kao i mobilnih aplikacija.

Podsećamo da navodni sistem koji putem Bus Plusa skuplja iste podatke nije javno dostupan, niti je poznato kako i na koji način se koriste ti podaci. Takođe podsećamo da je ugovor sa kompanijom Bus Plus i dalje skriven od javnosti i aktivan, iako smo mogli da čujemo obećanja da će biti raskinut.

Umesto da se prekine izuzetno štetna saradnja vezana za Bus Plus i reintegriše sistem naplate i značajno poboljša usluga koju koriste stotine hiljada Beograđana i Beograđanki, Grad Beograd usmerava novac u satelitsko praćenje raspadnutih vozila koja uskoro neće imati ko da vozi, a građani Beograda neće osetiti unapređenje usluge duplim beleženjem podataka o kretanju vozila, navodi se u saopštenju Inicijative Ne davimo Beograd.

Povezani tekstovi