U gradsku kasu prilikom registracije, vlasnici teretnih vozila trebalo bi da uplate od 1.640 do 11.000 dinara, a autobusa 5.180 dinara. Novi cenovnik važiće i za motocikliste koji bi trebalo da izdvoje od 218 dinara za mopede do 806 dinara za dvotočkaše preko 500 kubika. Predlog je da se tih taksi oslobode vatrogasna, policijska i sanitetska vozila, vozila za iznošenje smeća i pranje ulica, ali i putnička i druga prevozna sredstva lica sa 80 odsto invalidnosti, ako ih koriste za ličnu upotrebu.

Zatraženo je da se povećaju i takse za isticanje firmi, pa će, zavisno od toga u kojoj od sedam gradskih zona posluju, banke, osiguravajuća društva, operateri mobilne telefonije, PTT, EPS, plaćati od 50.050 do 450.000 dinara godišnje. Godišnja taksa za svaku benzinsku stanicu koja se nalazi uz magistralni put biće 286.000 dinara. Menjačnice bi trebalo da plaćaju godišnji iznos od 75.000 dinara, a priređivači igara na sreću, zavisno u kojoj gradskoj zoni se nalaze, od 55.000 do 220.000 dinara. Radnje koje obavljaju trgovačke, ugostiteljske, zanatske i saobraćajne usluge, a nemaju svojstvo pravnog lica, trebalo bi da plate od 1.000 do 4.400 dinara. Vlasnici ordinacija, apoteka i laboratorija izdvajaće po 17.000 dinara , taksisti 1.650 dinara po vozilu, a advokati, prevodioci, sudski tumači i drugi koji obavljaju profesionalnu delatnost od 11.000 do 17.000 dinara. Predloženo je da ovu taksu ne plaćaju radnje starih zanata i domaće radinosti.

Vlasnici privremenih montažnih objekata trebalo bi dnevno da plaćaju od dva do pet dinara, a ukoliko javni prostor koriste ugostiteljska preduzeća ili samostalne radnje za kvadratni metar po danu plaćaće od tri do 13 dinara. Za korišćenje prostora od Robne kuće Progres do raskrsnice sa Ulicom Nikole Pašića, taksa se uvećava sto odsto, a samog gradskog trga za 230 odsto od takse koja se plaća u prvoj A zoni.