On je naveo da taj tekst u gotovo svim detaljima odgovara člancima koje je Pištaljka objavila 26. jula i 18. avgusta ove godine.

„Molim vas da u prvom narednom broju, u skladu sa odredbama Kodeksa novinara Srbije, objavite ispravku kojom ćete se izviniti originalnom autoru. Takođe vas molim da se postarate da vaše novine prestanu sa praksom preuzimanja tuđih tekstova i delova tekstova bez priznavanja autorstva“, naveo je Radomirović.

Tekst Danasove novinarke Aleksandre Popović, međutim, nikako ne odgovara „u gotovo svim detaljima“ člancima Pištaljke, a sa sadržajem navedenih tekstova se prvi put srećemo nakon obraćanja glavnog urednika Pištaljke.

Argumenti autorke teksta u Danasu, različiti od onih koje navodi Pištaljka i zasnivaju se na javno dostupnim informacijama objavljenim u konkursnoj dokumentaciji i odlukama o dodeli ugovora javne nabavke. Kao što se može videti iz teksta, aktuelni povod za pisanje je druga javna nabavka, za reparaciju novogodišnje rasvete, koja je nedavno zaključena, a o kojoj portal Pištaljka nije pisao.

Takođe, redakcija Danasa odbacuje insinuacije glavnog urednika ovog porodičnog antikorupcijskog portala o navodnoj praksi preuzimanja tuđih tekstova i delova tekstova. Postoji, naime, sijaset primera da smo prenosili istraživanja Pištaljke uz jasnu naznaku. Čak i u antrfileu „spornog teksta“ od ponedeljka Danasova novinarka navodi podatak uz naznaku da citira prošlogodišnje istraživanje Pištaljke.