Rističević tužio Danicu Popović i NIN 1Foto: Medija centar

Rističević je tužio Popović za povredu časti i ugleda, a kao tuženi u tom predmetu su navedeni i izdavač NIN Ringier Aksel Springer, glavni urednik Milan Ćulibrk i odgovorni urednik Nikola Tomić.

Kako se navodi u tužbi, Rističević je u tekstu predstavljen u „krajnje uvredljivom tonu, punom sarkazma i cinizma, sa tvrdnjom da je umešan u nerešenu aferu, te da je vlasnik firmi u kojima je završio kukuruz iz državnih rezervi“.

„Pomenuti tekst obiluje gomilom laži, najgrubljih uvreda, kleveta, konstrukcija, insinuacija, podmetanja i neistina, te ne može predstavljati ozbiljno i objektivno novinarstvo, odnosno autorski tekst. Sloboda izražavanja kao sastavni deo slobode medija nije apsolutno pravo“, navodi se u tužbi koju je potpisao advokat Goran Ž. Radovanović, navodi UNS.

U tužbi još stoji da navedeno u tekstu ima posebnu težinu, jer se radi o visoko tiražnom listu, kao i zbog toga što tekst Danice Popović stoji, u elektronskoj formi, na sajtu NIN. Na pitanje UNS da prokomentariše tužbu, Danica Popović je kratko odgovorila: „Fuj“.

close
Rističević tužio Danicu Popović i NIN 2

Prijavite se za
NJUZLETER

Svake subote u formi mejla biće Vam dostupan pregled nedelje koji za Vas biraju i komentarišu kolumnisti Danasa.

Vaša email adresa biće korišćena isključivo za potrebe slanja njuzletera u skladu sa Politikom privatnosti.

Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa

U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.

Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.