Taj sindikat je zahtevao da menadžment preduzeća i gradske vlasti počnu da rešavaju problem beogradskog prevoza regulisanjem i utvrdjivanjem realnog broja zaposlenih, visine zarada, uslova rada prilagodjavanjem reda vožnje potrebama gradjana i „vraćanjem naplata karata u GSP“.

„Sva druga ‘rešenja’ i favorizovanje privatnih prevoznika konstantnim upumpavanjem novca na njihove račune, gde recimo svakog dana iz radske kase od 21,8 miliona dinara (i to je novac koji se privatnim prvoznicima isplaćuje samo za predjenu kilometražu, mimo novca koji dobijaju po drugim osnovama) još će produbiti krizu koju će na žalost najviše osetiti naši sugradjani“, navodi se u saopštenju „Nezavisnosti“.

Prema saopštenju, odlazak profesionalnih vozača u inostranstvo u potrazi za boljim uslovima rada može da izazove „ozbiljnu destabilizaciju“ javnog i drumskog prevoza u državi.

„Odlazak kvalifikovanih vozača sa iskustvom i praznina koja ostaje dodatno će se produbljivati u vremenu pred nama, jer ne postoji nikakva strategija kroz obrazovni sistem za školovanje djaka za vozače kroz odgovarajuće smerove saobraćajnih škola“, upozorio je taj sindikat.