Na ovoj liniji će biti ukinut voz koji sada kreće u 5,15 iz Odžaka. Radnici i učenici više neće imati adekvatnu liniju kojima bi putovali na posao i u škole, a ni u večernjim satima kojima bi se vratili kući, prenose lokalni mediji, i to nakon više od pedeset godina redovnog saobraćaja.

Meštani apatinskih sela tvrde da je ovaj voz uvek bio rentabilan i da je krcat je svakog jutra, pa ne vide razlog ukidanja linije. Jutarnji voz postoji više od pola veka, prevoz vozom je najjeftiniji, a Prigrevčani su, posebno srednjoškolci, vezani su za ovu liniju jer se sve srednje škole nalaze u Somboru, a žitelji ovog sela pripremaju peticiju da se jutarnji voz vrati.

U opštini Apatin nedavno su rekli da su nezvanično saznali da se od opština Apatin i Odžaci traži da same finansiraju jutarnju liniju voza i da su načuli da se traži velika suma, koju treba da plate ove dve opštine.

– Ukoliko suma bude nerazumna i neisplativa, mi ćemo kao opština pojačati autobuske linije prema Somboru iz Prigrevice, rekao je tada Radivoj Sekulić, predsednik opštine Apatin.

Još proletos srpski mediji su preneli nameru železnice, odnosno novog preduzeća “Srbija voz” da se brojni polasci, pa čak i cele linije u Vojvodini skrate ili ukinu, a pruge demontiraju, jer su po njihovim merilima one neisplative.

Jedino u slučaju spremnosti lokalnih samouprava da finansiraju te linije i pruge, železnica bi, po tadašnjem tumačenju, pristala da ih zadrže. Nekoliko meseci kasnije je obnarodvano da su tu ponudu prihvatila samo dva preduzeća i to za industrijske koloseke, ali ne i lokalne samouprave.

Po takvom scenariju, a naročito posle planiranog otpuštanja 3.000 ljudi iz izvršnih službi u železnici, očito je da predstoji drastično smanjivanje putničkog saobraćaja na prugama u Bačkoj i Banatu.