Foto: Arhiva

Odluka je doneta na sednici Skupštine grada Kragujevca 27. decembra.

Radiotelevizija Kragujevac privatizovana je 2015. godine, kada ju je kupio biznismen Radoica Milosavljević.

Zbog nepoštovanja kupoprodajnog ugovora, privatizacija je krajem januara prošle godine raskinuta, RTV Kragujevac rasprodala je deo opreme kako bi naplatila potraživanja poverilaca i zaposlenih koji su je tužili, a dozvole za emitovanje radio i televizijskog programa su joj oduzete.

Pošto je na inicijativu Ministarstva kulture i informisanja izmenjena Uredba o prenosu kapitala zaposlenima bez naknade Skupština Grada Kragujevca 28. juna usvojila je odluku o preuzimanju ove medijske kuće u roku od šest meseci, do nove privatizacije.

Grad se tada obavezao da zaposlenima isplati zaostale plate, a zainteresovanima za to država je obezbedila socijalni program.

Televizija je ponovo počela da emituje program krajem avgusta prošle godine, podseća UNS.