Agencija New Media Team postala partner PROI Worldwide 1Foto: Promo/New Media Team

Agencija New Media Team zvanično je postala partner PROI Worldwide, jedne od najvećih i najuspešnijih mreža nezavisnih komunikacijskih agencija na svetu. Reč je o grupaciji koja okuplja gotovo 6.500 kolega iz 165 kancelarija iz više od 50 država širom planete, koji vode brigu o preko 8.200 klijenata.

Agencija iz Beograda, jedna od najuspešnijih regionalnih PR agencija, tako je dobila veliko priznanje i priliku da svoje znanje i rešenja plasira na novim tržištima.

„Ponosni smo na činjenicu da smo postali deo mreže čiji partneri strastveno vode svoje timove i aktivno doprinose razvoju struke na svojim tržištima. Ovaj korak je nastavak našeg razvoja i značajno će doprineti uvođenju novih usluga i bržoj implementaciji najnovijih svetskih trendova iz naše industrije. Naš plan je da nastavimo ne samo dalji razvoj na lokalnom tržištu, nego i na drugim tržištima u čemu će nam PROI biti značajna podrška“, rekla je Aleksandra Radujko, direktor i osnivač agencije New Media Team.

Agencija New Media Team postala partner PROI Worldwide 2
Foto: Promo/New Media Team

Radujko je dodala da će NMT u predstojećem periodu intenzivno sarađivati sa partnerskim agencijama iz celog sveta, kako bi nastavila da stvara komunikacijska rešenja kojima izdvaja svoje klijente na tržištu.

Prvi korak ka tom cilju je boravak na Globalnom samitu u Kvebek Sitiju u Kanadi, koji se održava od 18. do 23. maja, na kom će agenciju iz Beograda da predstavlja Nebojša Mandrapa, direktor za brend i lični PR.

„Biće nam zadovoljstvo da se predstavimo partnerskim agencijama iz celog sveta, od kojih smo sa nekima već u kontaktu i u poslovnim dogovorima, poput kolega iz SAD, Kanade, Norveške, Poljske, Grčke, Velike Britanije, Hrvatske, Bugarske i mnogih drugih. Naša agencija ima zavidan portfolio i rešenja koja smo kreirali i testirali na tržištu želimo da predstavimo kolegama iz mreže“, rekao je Mandrapa.

Zadovoljstvo zbog novog partnerstva podelila je i Kler Parsons, globalni direktor PROI Worldwide, i direktorka agencije „Lansons“ iz Londona.

„PROI postaje vodeća grupacija u centralnoj, jugoistočnoj i istočnoj Evropi. Pored agencija iz Poljske, Mađarske, Hrvatske, Slovačke, Češke i Rumunije, drago nam je što nam se pridružio New Media Team i što od sada i u Srbiji možemo našim klijentima da ponudimo snažnog partnera“, objasnila je Parsons.

New Media Team

New Media Team je agencija za integrisane komunikacije, osnovana u septembru 2009. godine. Okuplja 30 vrhunskih profesionalaca, u oblastima PR, event, digital, kreativa, i sarađuje sa velikim brojem internacionalnih klijenata među kojima su British American Tobacco, Heineken, adidas, Reebok, Opel, Vojvođanska banka, Continental, Discovery, Eurosport, UEFA, NBA, Novak Đoković, UNICEF, Hugo Boss kao i sa uglednim i regionalnim i nacionalnim brendovima i kompanijama.

Proglašena je za najbolju PR agenciju u Srbiji 2016. godine u izboru Društva Srbije za odnose sa javnošću, u kategoriji malih i srednjih agencija. NMT je i ove godine u finalu prestižnog nacionalnog izbora, sa dva projekta, čime pokazuje da iznova stvara priče koje traju, koje ljudi dele i povezuju sa klijentima na kvalitetan način.

PROI Worldwide

PROI Worldwide, svetska najveća mreža nezavisnih komunikacijskih agencija, osnovana je u Evropi 1970. godine. Okuplja 76 agencija iz 165 gradova i preko 50 država širom sveta. PROI Worldwide je jedan od najvećih svetskih komunikacijskih brendova, sa više od 6.500 stručnjaka u ovoj oblasti, koji vode brigu o preko 8.200 klijenata širom sveta, uz prihode koji premašuju jednu milijardu dolara na godišnjem nivou.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari