Danas ističe rok za parafiranje ugovora za dodelu koncesije za izgradnju autoputa Horgoš-Požega, izjavio je juče ministar za kapitalne investicije Srbije Velimir Ilić. Koncesija je dodeljena konzorcijumu španske kompanije Ef-Si-Si i austrijske Alpina majreder. „Ukoliko španska kompanija, koja je tražila dodatne konsultacije, ne potpiše ugovor mora se pozvati drugorangirani PORR koji je već napravio sporazum sa drugim delom pobedničkog konzorcijuma, austrijskom Alpinom, da zajednički rade“, rekao je Ilić na konferenciji za novinare.

Danas ističe rok za parafiranje ugovora za dodelu koncesije za izgradnju autoputa Horgoš-Požega, izjavio je juče ministar za kapitalne investicije Srbije Velimir Ilić. Koncesija je dodeljena konzorcijumu španske kompanije Ef-Si-Si i austrijske Alpina majreder. „Ukoliko španska kompanija, koja je tražila dodatne konsultacije, ne potpiše ugovor mora se pozvati drugorangirani PORR koji je već napravio sporazum sa drugim delom pobedničkog konzorcijuma, austrijskom Alpinom, da zajednički rade“, rekao je Ilić na konferenciji za novinare. Potpisivanje ugovora je odloženo sredinom januara jer je vlasnik španske kompanije FCC tražio dodatna objašnjenja, uznemiren zbog raznih pisama koja su dobijali u vezi sa koncesijom.
Konzorcijum FCC i Alpine majreder pobedio je početkom novembra 2006. godine na tenderu za izgradnju deonice autoputa od granice sa Mađarskom do Požege, ponudivši najnižu cenu od 1,5 milijardi evra. Koncesija se daje na 25 godina, a predviđena je izgradnja leve trake autoputa od Horgoša do Novog Sada, duge 106 kilometara, održavanje 68 kilometara autoputa od Novog Sada do Beograda i projektovanje i izgradnja autoputa od Beograda do Požege, dužine 148 kilometara. Drugorangirani ponuđač na tenderu koji je raspisan u oktobru 2005. godine bio je Srpski konzorcijum PORR, sledi konzorcijum koji predvodi austrijski Štrabag, dok je najnepovoljniju ponudu dostavio konzorcijum francuske firme Vinči i GNP. Autoput Horgoš – Požega trebalo bi da bude deo izgradnje nove saobraćajnice do Crnogorskog primorja, ukupne vrednosti oko 3,5 milijardi evra, dok bi deonica kroz Srbiju trebalo da košta oko 1,5 milijardi evra.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari