Foto: FoNet /Dragan Antonic

„Fransoa je potvrdio rad na porodičnom krosoveru srednje veličine. Ovaj model će se verovatno proizvoditi u srpskoj fabrici, zajedno sa obnovljenim Fiat 500L sa novim blagim hibridnim motorom i potvrdjenim benzinskim motorima Firefli“, naveli su italijanski mediji, piše „Blic“.

Pored toga, kako je navedeno, planovi kompanije „Fijat-Krajsler automobili“ (FCA) su i ulazak u proizvodnju električnih automobila koju je bivši direktor Serdjo Markione odbacivao, a sada je ključ za oživljavanje torinske marke.

Kompanija, koja ima fabriku u Kragujevcu, mogla bi da oživi brend „Fijat“ u Evropi serijom novih modela, prenosi „Blic“.

U pitanju su električni „fijat 500“, produžena verzija malog modela „djardinjera“, nova „panda“, ali i „fijat tipo SUV“, koji bi, kako je precizirano, kompletirao gamu sa imenom „tipo“ koja se proizvodi u turskoj fabrici „Tofaš“, a obuhvata tri modela, hedžbek, limuzinu i karavan.

Turska država uložiće 225 miliona evra u redizajn tog modela, koji je dostigao više od 100.000 prodatih primeraka samo u Evropi, a prodaje se i kao „fijat egea“ u Turskoj (gde je prodaja veća od 34.000 vozila godišnje) i „dodž neon“ u Meksiku.

Budući da se u toj fabrici u gradu Bursi pored „tipa“ proizvode i drugi modeli („doblo“, „kubo“, „fijorino“, ali i bratski modeli „pežo biper“ i „sitroen nemo“), u FCA planiraju da proizvode „tipo SUV“ u Kragujevcu, gde godišnja produkcija „fijata 500L“ ne popunjava kapacitete fabrike.

Proizvodnja novog modela u Kragujevcu mogla bi da počne već 2020. ili 2021. godine.

Povezani tekstovi