Dobit Er Srbije u 2018. godini 12,2 miliona evra 1Foto: Airserbia.com

Er Srbija je u 2018. godini, u petoj godini poslovanja, prijavila neto dobit od 12,2 miliona evra, saopštila je ova kompanija.

U oblasti prodaje dodatnih usluga, navela je kompanija, zabeleženo je povećanje od gotovo pet puta u odnosu na 2017. godinu, na 6,9 miliona evra. Pored toga, prihod od čarter-saobraćaja povećan je za više od 40 odsto na 20,7 miliona evra, čime je dodatno unapređen rezultat iz 2017. godine, koja je bila rekordna.  

Ukupan broj putnika prevezenih u 2018. je 2,48 miliona, dok kapacitet za prevoz putnika, iskazan kao proizvod raspoloživog broja sedišta i ukupno pređenih kilometara (Available Seat Kilometers – ASK) iznosi 4,03 milijarde. Kada je reč o prosečnoj iskorišćenosti kapaciteta za prevoz putnika (SLF), on je u 2018. bio 71,2 odsto.

Čarter brend Aviolet obavio je u 2018. rekordnih 958 letova i prevezao 223 hiljade putnika do popularnih turističkih destinacija u Grčkoj, Turskoj, Španiji, Italiji i Egiptu, što predstavlja povećanje od 28 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Novine tokom prošle godine bile su i ponovno uvođenje letova do Hurgade u Egiptu, povećanje broja letova za tursku obalu, kao i uvođenje jedne serije letova za Antaliju, koje je Aviolet obavljao iz Banja Luke.

„U martu 2018. godine, Er Srbija je značajno unapredila svoje poslovanje i uvođenjem nove tarifne ponude. Cilj – da se putnicima omogući da prilagode putovanja sopstvenim potrebama. Tarifna ponuda putnicima omogućava da pri rezervaciji letova biraju između četiri tarife koje se razlikuju u odnosu na dozvoljeni prtljag, fleksibilnost u vezi sa promenom datuma putovanja, itd. Uz nove tarife, njima su na raspolaganju kupovina à la carte usluga, kao što su prioritetno ukrcavanje, rezervacija sedišta ili pristup Premijum salonu Er Srbije“, navodi se u njihovom sopštenju. 

Kako je istaknuto, prethodne godine trećina karata Er Srbije kupljena preko interneta, a rast prodaje preko interneta u odnosu na 2017. godinu iznosi tri procenta.

„Zbog toga je doneta strateška odluka da se nastavi sa ubrzanim razvojem platformi za kupovinu karata i dodatnih usluga i u narednom periodu, što je u skladu sa svetskim trendovima u avio-industriji i digitalizacijom koja se sprovodi u našoj zemlji“. 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari