E-commerce ponuda koja se prilagođava potrebama biznisa 1Foto: Promo

Prepoznavši potrebe malih i srednjih biznisa u našoj zemlji, OTP Banka je zajedno sa kompanijom Mastercard (koja je partner projekta) pripremila e-commerce rešenje koje pruža različite mogućnosti i olakšava poslovanje na duže staze.

Prednost OTP e-commerce je ta što je prilagođen potrebama različitih biznisa i nudi usluge spram faza u kojima se ti biznisi nalaze:

– oni koji već imaju webshop ali žele bolju uslugu

– oni koji nemaju svoju online prodavnicu

– i oni koji žele da naplaćuju kupcima onlajn, ali im ne treba sajt.

U bilo kom slučaju, sve se realizuje prihvatanjem uplata platnim karticama Mastercard na sajtu biznisa. Usluga je dostupna 24 časa dnevno, a troškovi formiranja i održavanja internet prodavnice u odnosu na klasično prodajno mesto su niži, i nema fiksnih troškova održavanja servisa. Banka obezbeđuje podršku tokom procesa uvođenja kao i pomoć pri integraciji sistema, ukoliko se pojavi potreba za tim.

Garancija bezbednosti: ovde je reč o dodatnoj zaštiti za sve trgovce, zahvaljujući tome što je banka implementirala 3D Secure tehnologiju koja podrazumeva dodatne metode autentifikacije kupca, korisnika platne kartice (Mastercard SecureCode, Mastercard® Identity Check i Visa Secure). Time se trgovac štiti i obezbeđuje od eventualne zloupotrebe platne kartice na internet prodajnom mestu.

Dodatno, na raspolaganju je i Pay by Link opcija koja omogućava da trgovci svojim kupcima ponude online plaćanje nezavisno od sajta i internet prodavnice, jer se sve odvija putem SMS poruke/mejla, odnosno putem linka koji kupcima šalju trgovci SMS porukom/mejlom.

O tome na koji način je Pay by link doprineo kompaniji FLUID COMERC (F apartmani), razgovarali smo sa Lazarom Ocokoljićem, direktorom i generalnim menadžerom kompanije.

„Usluga Pay by link je za naše potrebe savršen izbor pre svega zbog jednostavnosti upotrebe, a onda i zato što su uslugom pokrivene sve naše potrebe za e-commercom. Njenim uvođenjem, omogućili smo našim gostima da na jednostavan način izvršavaju plaćanje i znatno smo skratili vreme prijave čime je unapređen kvalitet usluge koju pružamo“, rekao je g. Ocokoljić.

On smatra da je šira upotreba e-commerce u Srbiji startovala kada i pandemija, što je ipak dosta kasnije od zapadnog sveta, ali da ovom vidu poslovanja tek predstoji dobra budućnost nakon što njegovi korisnici uvide koliko je koristan i efikasan alat za svaku vrstu biznisa.

Više informacija o ovim uslugama i ponudama pročitajte na sajtu Banke.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari