– Menadžment Fidelinke, sredinom prošle godine doneo je stratešku odluku da se krene sa finalnim proizvodima. Već šest decenija prisutni smo na tržištu brašna i testenina, i logično je da se takva odluka realizuje u srodnoj, pekarskoj i konditorskoj proizvodnji. Izuzetno smo zadovoljni kako je tržište prihvatilo prve nove proizvode iz naše kuće.

– Menadžment Fidelinke, sredinom prošle godine doneo je stratešku odluku da se krene sa finalnim proizvodima. Već šest decenija prisutni smo na tržištu brašna i testenina, i logično je da se takva odluka realizuje u srodnoj, pekarskoj i konditorskoj proizvodnji. Izuzetno smo zadovoljni kako je tržište prihvatilo prve nove proizvode iz naše kuće. Reč je o liniji Mc kreker, posnoj grickalici pogodnoj za kobinovanje sa šunkom, sirom, maslinama i pivom, koja se proizvodi u četiri ukusa – slani, pikant, mak-lan i susam. Prema ciljnoj grupi kojoj je proizvod usmeren, kreirali smo i reklamnu kampanju. Slogan „Obara s nogu“ obraća se urbanoj, mladoj i srednjoj generaciji, a dve verzije spota emituju se na najgledanijim televizijskim kanalima. Urađene su i verzije za radio emitovanje i za štampane medije a u gotovo svim velikim prodajnim objektima organizovane su degustacije – kaže za Danas Danijela Zarić, direktor marketinga sektora Fidelinke.
Ona naglašava da je nedavno promovisan i slatki program od tri proizvoda namenjena prevashodno deci, a na tržištu je već zapažen Mini Zoo, pecivo u obliku životinjskog carstva sa kakao prelivom. „Posebno u velikim marketima, gde je Fidelinka i ranije bila prisutna zbog testenina, konditorski program je dobro prihvaćen, pa je dalji tok kampanje, osim na potrošače, usmeren i na vlasnike manjih prodavnica“ objašnjava Zarić i dodaje da se tokom ove godine mogu očekivati novi programi iz te kompanije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari