Ilustracija Foto: Putevi Srbije

Najvažnija izrečena mera u rešenju inspekcije odnosi se na hitnu dopunu privremene saobraćajne signalizacije i njeno usklađivanje sa projektnom dokumentacijom, u roku od tri dana.

Inspekcijskim nadzorom utvrđeno je da nedostaje signalizacija kojom se označavaju smer i tok preusmerenog saobraćaja kada je put zatvoren. U zoni naplatnih stanica, na auto-putu, u privremenoj signalizaciji nedostaju informativne table iz oba pravca kojima se učesnici u saobraćaju obaveštavaju da su petlje u rekonstrukciji.

Takođe, na putnim pravcima koji gravitiraju ka tim petljama nije postavljena privremena saobraćajna signalizacija koja je predviđena projektnom dokumentacijom, a kojom se označavaju smer i tok preusmerenog saobraćaja kada je put zatvoren.

Pored toga, od Putevi Srbije zatražen je dokaz da su pre početka izvođenja radova na bočnim naplatnim stanicama obavestili učesnike u saobraćaju o izmeni režima, na način koji je propisan Zakonom o putevima. U slučaju da to nije učinjeno inspekcija će podneti prekršajnu prijavu.

Republički inspektori kontrolisali su saobraćajnu signalizaciju i izmene režima saobraćaja u okviru izvođenja radova na bočnim naplatnim stanicama na deonicama auto-puta od Niša do Bujanovca u zoni petlji Doljevac, Brestovac, Leskovac jug i Bujanovac sever.

Povezani tekstovi