Kombinovano oglašavanje biznisa daje najbolje rezultate 1Foto: Pixabay / StartupStockPhotos

Jedna od najvećih srpskih platformi za razmenu informacija o firmama, Moja Delatnost, okuplja desetine hiljada klijenata koji se bave najrazličitijim delatnostima – od velikih korporacija, građevinskih kompanija, javnih ustanova i fakulteta do najraznovrsnijih malih preduzeća i preduzetničkih radnji.

Firma Digital Azut, koja stoji iza ovog projekta, uočila je nekoliko stvari koje mogu biti korisne biznisima, posebno onima koji su na početku razvijanja poslovanja.

„Do sada se kombinovan tip oglašavanja (online i offline) pokazao kao dobra prilika za razvoj biznisa, sticanje novih saradnika i/ili klijenata, kao i za efektnu prezentaciju novootvorenih kompanija. Za početak, objava na portalu predstavlja jedno od najefikasnijih rešenja za firme koje nemaju svoj sajt ili trenutno nemaju sredstva za takvu investiciju. Svaki oglas je mini verzija internet stranice koja sadrži reprezentativan opis vašeg poslovanja, reference i kontakt podatke“, rečeno je za Biznis.rs u Digital Azutu.

Na hiljade korisnika dnevno posećuje platformu Moja Delatnost, dok je u potrazi za novim poslovnim mogućnostima, ili radi kreiranja online identiteta kompanije.

„Portal sadrži sve bitne informacije kao što su brojevi hitnih službi, bitni telefonski brojevi, a svi ostali važni podaci mogu se naći u štampanom izdanju poslovnog imenika. Ovakav način oglašavanja, uz kvalitetan izvor informacija na internetu i štampanom izdanju, dokazano je najefikasniji. Štampano izdanje je na raspolaganju i kad čovek nema pristup internetu“, naglasili su sagovornici poslovnog portala Biznis.rs.

Kako se ističe, preduzeća koja redovno ulažu u marketing dobro znaju da – ako nisi onilne, možda ni ne postojiš, posebno u doba kada sve više ljudi provodi sve više vremena ispred svojih kompjutera i na svojim mobilnim uređajima.

Ipak, osim online prisustva, šestogodišnje iskustvo pomenutog preduzeća pokazuje da oglašavanje u štampanom poslovnom imeniku i u današnje vreme ima i te kako mnogo smisla.

U inostranstvu je značaj ovakvih imenika još izraženiji i takva izdanja se veoma cene. Tako da nije neobično videti kvalitetan poslovni imenik kraj govornice i na javnim mestima, ali zbog njihovog značaja za celokupnu zajednicu, ovi imenici ostaju na svom mestu i služe svim građanima.

„Štampano izdanje imenika ima veliki domet zbog specifičnog načina distribucije. Primerak se može uzeti u čekonici kod lekara, na autobuskoj stanici, aerodromu i na drugim prometnim lokacijama. Distribuira se i po domaćinstvima, jer sadrži informacije koje su neophodne svakom domu, a veliki deo populacije i dalje poklanja poverenje informacijama na papiru.“, objašnjeno je u kompaniji Digital Azut.

Osim toga, kako kažu, samim firmama je ovakav tip oglašavanja od neizmernog značaja, pošto mogu da budu sigurne da je njihov kontakt dostupan i da ih budući klijenti, poslovni partneri i saradnici mogu lakše naći.

Kako oni ističu, uloženo u marketing vraća se višestruko.

„Ako planirate pokretanje biznisa ili želite da unapredite svoje poslovanje, definitivno je jedna od najvažnijih stvari angažovanje marketing agencije, koja će brinuti o svim segmentima vaše promocije i osigurati priliv novih klijenata. To što je neko „majstor svog zanata“ nije nikakva garancija da će uspeti da napravi bum na tržištu i dopre do ljudi koji imaju potrebu i želju za određenim proizvodima i uslugama“, zaključak je kompanije Digital Azut.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.