Foto: FoNet/ Nenad Đorđević

Zbog toga je, kako je rekla, Ministarstvo kojim rukovodi podnelo krivičnu prijavu protiv 14 lica, među kojima su bivši ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić, predstavnici izvođača i nadzora.

“U prethodne tri godine mnogo smo uradili i nemam nameru da stojim iza bilo čijeg nerada, neodgovornosti ili javašluka, a na tužilaštvu je da kaže da li postoji osnova da se krivična prijava pretvori u optužnicu“, rekla je Mihajlović, saopšteno je iz njenog kabineta.

Prema njenim rečima, ovo je poruka svima da je uspostavljen sistem, da se mnogo toga promenilo i da se nikom neće tolerisati propusti, bilo da radi kilometar ili 100 kilometara puta.

Ona je naglasila da se u izveštajima stručnih institucija jasno kaže da od 12,5 kilometara deonice Ub-Lajkovac, najmanje 4,5 kilometara mora da se radi ponovo, jer su analize pokazale da se cement raspao, da je ugrađivana glina i da je na nekim mestima potrebno da se zameni sloj od dubine od tri do četiri metra, pa čak i 11 metara na nekim kosinama.

“Ova Vlada nema milijardu dinara za bacanje. Mi smo ovaj put već platili 70 miliona evra. Pored toga što moramo ponovo da obezbeđujemo novac za nešto što je već izgrađeno, drugi problem je što će se radovi na ovoj deonici izvoditi cele sledeće godine, zbog čega nećemo moći da pustimo ceo auto-put od Obrenovca do Čačka, koji će biti završen ranije”, rekla je Mihajlović.

Ona je istakla da u ovom slučaju nema politike, već da je krivična prijava isključivo posledica obaveze da se utvrdi čija je odgovornost za štetu koja će biti naneta državi i da se o svim sumnjama obavesti tužilaštvo.

Mihajlović je dodala da će tražiti da se uradi analiza i za preostalih osam kilometara deonice, i dodala da 1,07 milijardi, koliko je do sada procenjen iznos dodatnih radova, verovatno nije konačan iznos pričinjene štete.