
Na toj pruzi se trenutno izvode radovi na dve deonice duge 75 kilometara, od Beograda do Novog Sada, a osim radova na železničkom Koridoru 10, iz sopstvenih sredstava Infrastrukture železnice Srbije realizuje se i obnova 262 kilometra regionalnih pruga, navodi se u saopštenju.
U avgustu se očekuje puštanje u saobraćaj 24 kilometra rekonstruisane pruge koja spaja Šabac i Loznicu, na deonicama Petlovac-Lešnica i Loznica-Gornja Koviljača, u čivu obnovu je uloženo ukupno 355 miliona dinara.
Završetak radova omogućiće da se posle 13 godina obnovi putnički železnički saobraćaj između Šapca i Loznice.
Remont 90 kilometara pruge Požarevac-Majdanpek, koji Infrastruktura železnice Srbije izvodi sopstvenim sredstvima, počeo je sredinom maja, a puštanje u saobraćaj planirano je u novembru.
Na pruzi Pančevo-Orlovat-Rimski šančevi, od 112 kilometara, završeni radovi na deonici Rimski šančevi-Kać, vredni 135 miliona dinara.
Trenutno je u toku rekonstrukcija deonice Kać-Titel i Kačarevo-Uzdin, u koje će biti uloženo oko 300 miliona dinara.
Završetkom deonice Kać-Titel od 1. septembra će, posle sedam godina, ponovo biti uspostavljen putnički železnički saobraćaj između Novog Sada i Zrenjanina.
Biće obnovljeno i 24 km pruge Orlovat-Zrenjanin i 12 kilometara pruge od Male Krsne do Požarevca, najavljeno je iz kabineta minsitarke saobraćaja i infrastrukture Zorane Mihajlović.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Ja imam jedno pitanje. Kad će se od Beograda do Smed. Palanke (80 km) stizati za manje od 2,5h (150 min). Hvala
Bilo je krajnje vreme da se železnica Srbije rekonstruiše i obnovi. Nova železnica će rasteretiti auto-puteve i saobraćaj u Srbiji.
Svaka rekonstrukcija železnice dobro dođe.
Do skoro su zeleznice bile odgurnute u drugi plan, iako su dosta koriscene. Mora se raditi na modernizaciji i zeleznice da bi se bar u nekoj meri rasteretili autoputevi.
Ovo ce svakako poboljsati saobracaj u Srbiji.
Znaju li ovi vajni komentatori – izbegavajući da ih okarakterišem i demaskiram osim prvog (Marinko) da svojim nesuvislim i osnovnoškolskim pisanijama, ustvari, obesmišljavaju ovakve i slične vesti? Šta im to treba? I zašto sebi čine medveđu uslugu?