Colliers Retail Department osnovan je pre više od dve godine i odmah se uhvatio u koštac sa izradom kompleksne dokumentacije za projekat tržnog centra „Delta City“ u Novom Beogradu. Upravo na ovom primeru vidi se delokrug rada i ekonomska svrsishodnost koncepta koji naša kompanija promoviše.

Colliers Retail Department osnovan je pre više od dve godine i odmah se uhvatio u koštac sa izradom kompleksne dokumentacije za projekat tržnog centra „Delta City“ u Novom Beogradu. Upravo na ovom primeru vidi se delokrug rada i ekonomska svrsishodnost koncepta koji naša kompanija promoviše. Naime, istraživanje tržišta pokazalo je da u ovom delu prestonice gledano ekonomski, demografski i u smislu ponude i potražnje ima prostora za veliki tržni centar, pod uslovom da se koncepcijski razlikuje od postojećih centara. Procena naših kolega bila je da „Delta City“, pored uobičajene ponude lokala najšireg spektra, mora da sadrži i objekte zabave. Takođe, sasvim realna procena bila je da investitor među domaćim projektantima neće pronaći firmu sa dovoljno iskustva da realizije ovakav projekat. Naš predlog bio je izraelska kompanija „Moore Architects“ koja se već bavila sličnim projektima na području istočne i jugoistočne Evrope što se u perspektivi ispostavilo kao pravi izbor. Nakon izrade idejnog rešenja, stručna ekspertiza koju pruža Odeljenje prodajnih prostora došla je do punog izražaja. U procesu izbora potencijalnih zakupaca svaki od 130 pojedinačnih lokala u potpunosti je optimizovan za delatnost kojom se bavi, pre svega po rasporedu unutar tržnog centra, veličini i infrastrukuri. Na taj način, umesto neplanskog rasporeda lokala uobičajenog za ostale tržne centre, stvaraju se programske celine, što posetiocima olakšava kupovinu i stvara osećaj udobnosti. Važnu ulogu u tome imaće glavni zakupci za pojedinačne spratove. Tako će prizemlje „Delta City“, gde dominira supermarket površine 4000 m2, biti namenjeno objektima robe široke potrošnje. Prvi sprat predviđen je za veliku prodavnicu elektronske robe i lokale sa garderobom i galanterijom poznatih svetskih brendova, dok je drugi sprat namenjen objektima zabave i posebnom delu za lokale zdrave i brze hrane. Između ostalih biće tu i multipleks bioskop, kuglana, igraonica za decu. Nepotrebno je reći da je upravo Colliers locirao svakog od pojedinačnih zakupaca i pronašao mu adekvatan prostor u okviru „Delta City“.

Tržni centar „Delta city 67“ – osnovni podaci

– Lokacija: Blok 67 u Novom Beogradu

– Ukupna površina objekta: približno 80.000 m2

– Površina za izdavanje: približno 30.000 m2

– Koncept objekta: velike prodavnice elektronske i robe široke potrošnje, prodavnice visoke mode, multipleks-bioskop, kuglana, igraonica za decu

– Datum otvaranja: novembar 2007.

– Investitor: Delta M

– Idejni projekat: Moore Architects

– Ekskluzivni agent za izdavanje: Colliers International,

Bulevar Kneza Aleksandra Karađorđevića 20, Beograd.

Tel: +381 11 2663 863, +381 11 3674 538

www.colliers.com

Koncept prodajnih prostora svakako će i u budućnosti biti nezaobilazna veza između velikih investitora i „brigade“ zakupaca, a stručnost i iskustvo naših kolega garant su da će svaki od učesnika u poslu za uloženi novac dobiti vrhunsku uslugu i ostvariti profit.

Šta nudi odeljenje prodajnih prostora

U ponudi odeljenja prodajnih prostora Colliers International su sledeće usluge:

1. istraživanje tržišta prodajnih objekata

2. detaljna analiza potreba klijenata – u ovom slučaju to su i investitor i zakupac

3. konsalting u oblasti podele i organizacije unutrašnjeg prostora tržnih centara

4. izdavanje lokala unutar tržnog centra, koje uključuje privlačenje pojedinačnih zakupaca i brendova koji još uvek nisu prisutni na tržištu, kao i odabir najkvalitetnijih zakupaca

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari