Potpisan ugovor o rekonstrukciji pruge od Subotice ka Segedinu 1Foto: Arhiva

Ugovor o rekonstrukciji i modernizaciji železničke pruge Subotica – Horgoš – granica sa Mađarskom potpisali su danas ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, generalni direktor Infrastrukture železnice Srbije Nebojša Šurlan i u ime izvođača radova konzorcijuma Кarin komerc MD Veternik i RŽD Internešnl, Кrsto Dubroja.

Ugovor predviđa rekonstrukciju pruge dužine 26,63 kilometra i staničnih zgrada u stanicama Palić, Bački Vinogradi i Horgoš, stajališta Javno Skladište i Hajdukovo, ali i rekonstrukciju 13 putnih prelaza u nivou i dva pothodnika.

Vrednost posla je oko 10,2 milijarde dinara.

Momirović je rekao da će posle završetka radova ta pruga biti jedna od najmodernijih elektrificiranih evropskih železničkih deonica, kojom će vozovi saobraćati brzinom do 120 kilometara na sat.

„Rekonstrukcijom i puštanjem u promet ove trase unapredićemo transportne i putničke veze u regionu dva grada Subotice i Segedina, ojačaćemo veze Mađarske i Srbije, ali ono što je najvažnije – povezaćemo glavne logističke celine regiona, uključujući intermodalnu luku Baja na Dunavu, luku Segedin na Tisi i logističke centre u Vojvodini i Beogradu“, istakao je Momirović.

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.

2 reagovanja na “Potpisan ugovor o rekonstrukciji pruge od Subotice ka Segedinu”

  1. Da li to znaci da Madari grade super brzu prugu Budimpesta-Segedin a ne -Kelebija, sto bi inace bilo normalno s obzirom na drugi grad po velicini u Madarskoj? Ako je to tacno onda je taj odsecak vrlo zaostao sa sam 120 km/h a nikako „jedna od najmodernijih pruga u Evropi“ kad se zna da su po Evropi super brze pruge do 330 km/h odavno u funkciji! Ministar Momirovic bi trebalo malo vec da se upozna sa svojim poslom!

Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.