Za oglašavanje na tržištu masovnih medija u Srbiji prošle godine ukupno je izdvojeno 115 miliona evra, što je za 20 miliona više nego 2005. godine, pokazuju podaci istraživanja agencije AGB Nilsen Midija Risrč. Direktor marketinga te agencije Slobodan Đokić rekao je da se procenjuje da će 2007.

Za oglašavanje na tržištu masovnih medija u Srbiji prošle godine ukupno je izdvojeno 115 miliona evra, što je za 20 miliona više nego 2005. godine, pokazuju podaci istraživanja agencije AGB Nilsen Midija Risrč. Direktor marketinga te agencije Slobodan Đokić rekao je da se procenjuje da će 2007. na oglašavanje u masmedijima biti potrošeno između 140 i 150 miliona evra. On je na jučerašnjoj konferenciji za novinare istakao da je najviše novca potrošeno na oglašavanje na televiziji – 70 miliona evra, u štampanim medijima – 24,5 miliona, oglašavanje na bilbordima i plakatima (out door) – oko 14 miliona i na radiju pet miliona evra. Među deset najvećih oglašivača nalaze se kompanije Prokter i Gembl, Henkel, Koka-kola, Državna lutrija Srbije, Apatinska pivara, Bajersdorf, Karlsberg, Uniliver, Meridian banka i Pančevačka pivara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari