Najsvežiji primer iz turskog letovališta Alanje potvrđuje da su srpski turisti sve češće nezadovoljni radom i ponudama domaćih turističkih agencija.
Prema informacijama koje su se ovih dana pojavile u medijima nekoliko desetina putnika su u aranžmanu turističke agencije Big blu trevel otputovali na letovanje u Tursku gde ih je umesto obećanog luksuznog hotela dočekao objekat koji je još uvek u fazi izgradnje.

Najsvežiji primer iz turskog letovališta Alanje potvrđuje da su srpski turisti sve češće nezadovoljni radom i ponudama domaćih turističkih agencija.
Prema informacijama koje su se ovih dana pojavile u medijima nekoliko desetina putnika su u aranžmanu turističke agencije Big blu trevel otputovali na letovanje u Tursku gde ih je umesto obećanog luksuznog hotela dočekao objekat koji je još uvek u fazi izgradnje. Direktor agencije Big blu trevel Ivan Radojević pak tvrdi da su se samo dve porodice odlučile na povratak kući o trošku agencije dok je ostatak grupe ( koja je u polasku iz Beograda brojala tridesetak ljudi) ipak odlučio da nastavi odmor u Turskoj ali u drugim hotelima iste kategorije On ističe da se u spornom hotelu obavljaju završni radovi i da su turisti obavešteni o tome pre početka putovanja. Navodno, srpski turisti nisu bili zadovoljni time što u hotelu hamam nije pušten u funkciju i ne rade tri od sedam restorana.
Pokušali smo juče u JUTI da proverimo da li su se turisti koji su se vratili u zemlju žalili jer odmor nisu mogli da provedu onako kako su zamislili ali u toj asocijaciji nismo našli nikog od nadležnih koji bi nam dao bilo kakvu informaciju. Inače, najnovija turistička afera se desila upravo u trenutku kada danas arbitražna komisija JUTA raspravlja o žalbi tridesetak turista koji su svojevremeno letovali u Egiptu a koji smatraju da im je “ agencija Kon-Tiki svojim neprofesionalnim odnosom, prodajom lažno kategorisanog hotela od pet zvezdica sa higijenskim uslovima opasnim po zdravlje upropastila skupo plaćen odmor u Šarm-el-Šeiku. Zanimljivo je da je i u tom slučaju u pitanju bio nezavršeni građevinski objekat iako je turistima bio obećan prestižan hotel sa pet zvezdica. Turisti koji su Kon-Tiki prijavili komisiji JUTA tvrde da su se na takav potez odlučili da bi druge turiiste spasili takvih i sličnih havarija, a turističke agencije obavežu da svoj posao obavljaju profesionalno i korektno.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari