
Ona je, kako se navodi, predsedavala sednicom Radne grupe za upravljanje procesom reformi putnog sektora na kojoj je usvojen izveštaj konsultanta sa smernicama u njenom sprovođenju.
Za sprovođenje reforme putnog sektora će biti formirana posebna radna grupa na nivou Vlade Srbije kojom će ona predsedavati.
„Pored reforme železnice koja je u toku, veoma je važno da imamo efikasna preduzeća i u putnoj privredi, pre svega Puteve Srbije, kao upravljača državnim putevima“, rekla je Mihajlović.
Cilj te reforme je, kako je rekla, da budu veća ukupna ulaganja u održavanje puteva, a da Putevi Srbije posluju efikasnije nego danas.
Na sastanku je rečeno, kako se navodi, da je reforma već započela time što je posle više decenija raspisan tender za zimsko održavanje i započeto snimanje stanja kompletne putne mreže.
„Velike promene će proizaći iz sprovođenja modela održavanja puteva prema učinku“, navedeno je u saopštenju.
Sastanku su prisustvovali predstavnici Putevi Srbije, Koridora Srbije, kao i Svetske banke.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
Reforma putnog sektora ???
Pobogu ženo šta uradi sa železnicom, najobimniji prevoznik u putničkom saobraćaju. Jedna kompozicija preveze više putnika nego avion ili autobus i to na struju… po prirodno okruženje najčistiji način.