Foto: EPA/YURI KOCHETKOV

Porast broja korisnika, nova partnerstva, poboljšanje kvaliteta aktive, značajan porast poslovanja u transakcijama i prihoda od naknada zajedno sa paušalnim operativnim troškovima bili su glavni pokretači ovakvih rezultata.

„Veliko mi je zadovoljstvo što smo u 2017. godini ostvarili izvanredne poslovne rezultate u svim segmentima poslovanja. Razvijajući nova, inovativna i kreativna rešenja na polju digitalizacije još jednom smo dokazali da pratimo potrebe naših klijenata i idemo u korak s najnovijim svetskim trendovima u bankarstvu“, izjavila je predsednica Izvršnog odbora Sberbank Srbija Marijana Vasilescu.

Banka je tokom 2017. godine ostvarila odličan rezultat na planu smanjenja nivoa problematičnih plasmana od 40 odsto u odnosu na 2016. godinu.

Ovaj rezultat ostvaren je zahvaljujući znatno boljoj naplati, restrukturiranjima i otpisu nenaplativih potraživanja.

Sberbank je ostvarila neto prihod od kamata u iznosu od 4,3 milijarde dinara dok je ukupan neto prihod od naknada nešto više od 1,2 milijarde dinara, što predstavlja povec?anje od 41 odsto u odnosu na prethodnu godinu. U?ešc?e prihoda od naknada u ukupnim prihodima iznosi 19,7 odsto, navodi se u saopštenju.