Na Beogradskom sajmu će od 8. do 10. marta biti održan veliki brending događaj -Brend fer 3, na kojem će se predstaviti najbolji globalni brendovi iz prošle godine. Organizovan po sasvim novom konceptu, Brend fer će okupiti 100 najboljih brendova sa interbrend liste, kao i već afirmisane regionalne i najznačajnije srpske brendove, saopštili su organizatori.

Na Beogradskom sajmu će od 8. do 10. marta biti održan veliki brending događaj -Brend fer 3, na kojem će se predstaviti najbolji globalni brendovi iz prošle godine. Organizovan po sasvim novom konceptu, Brend fer će okupiti 100 najboljih brendova sa interbrend liste, kao i već afirmisane regionalne i najznačajnije srpske brendove, saopštili su organizatori. Pokrovitelji ove manifestacije biće Ministarstvo za trgovinu, turizam i usluge Srbije, Ministarstvo za ekonomske odnose sa inostranstvom Srbije i Privredna komora Srbije, a medijski pokrovitelji biće Radio-televizija Srbije i novinska kuća Politika. Predstaviće se i vodeći svetski i domaći stručnjaci iz oblasti brendiranja, kao i ličnosti koje su od svojih imena izgradile brend. Cilj održavanja internacionalne manifestacije Brend fer 3, biće unapređenje domaćih brendova i mogućnost susreta sa novim poslovnim partnerima.
Od poznatih kompan ija na sajmu će se predstaviti kompanije Majkrosoft, Dajners, Mek Donalds, Najk, Henkel, Telekom Srbija, Delta Đenerali osiguranje, Knjaz Miloš, Delta – Maksi, Imlek, Plantaže 13. juli, Sinalko, Donkafe, Telefonija, Galaks, Ikarbus, PTT, MB pivo i druge. Učesnici će organizovati specijalne performanse, a centralni gost Brend Fera biće jedan od tri najveća svetska stručnjaka za oblast brendova i brendiranja Martin Lindstrom, koji će uz predavanje predstaviti svoju najnoviju knjigu, pod nazivom „Kako izgraditi jak brend kroz dodir, ukus, miris, izgled i zvuk“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari