Strast je ono što nas pokreće - tradicionalni proizvodi domaćih zanatlija u Lidlu 1Foto: Promo

Kompanija Lidl Srbija potvrđuje svoju posvećenost domaćim proizvođačima – sa početkom od 19. novembra, pa u narednih mesec dana, na Lidlovim policama mogu se pronaći tradicionalni proizvodi malih proizvođača iz različitih regiona Srbije.

U želji da se pomogne razvoj srpskog preduzetništva, Lidl je istražio našu zemlju i odabarao više od 50 malih privrednika koji proizvode na tradicionalan način, a zatim pod oznakom „Mali zanat, velika strast“ njihove proizvode kratkotrajno uvrstio u ponudu. Od četvrtka 19. novembra, svaka nedelja je posvećena jednoj regiji Srbije i proizvođačima iz nje – prva nedelja Vojvodini, nakon toga centralnoj Srbiji, zatim zapadnoj Srbiji i poslednja nedelja istočnoj i južnoj Srbiji.

Ovi vredni domaćini i mali privrednici iz različitih krajeva naše zemlje imaće priliku da svoje proizvode, koji su plod velike strasti i starih zanata, predstave potrošačima u 30 gradova širom Srbije i tako povećaju svoju vidljivost. Proizvođači koji su izabrani da budu partneri Lidla na ovom projektu su mala porodična gazdinstva sa velikom tradicijom, a Lidl je prepoznao njihov doprinos i na ovaj način pružio aktivnu podršku onima koji svoj zanat vode sa strašću.

Cilj sklopljenih saradnji između malih domaćih dobavljača i prvog savremenog diskonta u Srbiji ogleda se u doprinosu kontinuitetu poslovanja malih proizvođača, koji na ovaj način mogu povećati svoje prisustvo na tržištu van svojih regija i učvrstiti svoje poslovanje, kao i otvoriti nova vrata za širenje porodičnih zanata. Kroz popunjene rafove Lidl prodavnica, domaći dobavljači dokazaće koliko je važno čuvati tradiciju i pokazaće da kada radiš ono što voliš, uz marljivost i upornost, uspeh ne izostaje.

Od 3. decembra, Lidl vas vodi u zapadnu Srbiju, regiju poznatu po planinama, inspirišućim pogledima sa vidikovaca, komplet lepinjama i domaćoj rakiji. Priča Branka Jankovića, poznatog glumca i kozara, dolazi iz njegovog rodnog sela Gunjaci, gde je započeo uzgoj koza na farmi, preradu kozjeg mleka i proizvodnju na najprirodniji i tradicionalniji način. Uspeh firmi „Koza nostra“ donosi proizvod koji je specifičan po tome što je apsolutno prirodan, bez dodataka kravljeg mleka, odnosno koji je od čistog planinskog kozjeg mleka.

„Mali zanat je tako zanimljiv i kvalitetan da traži veliku strast, a kada je čovek srećan i kad emituje taj duh kroz sebe, uspeh je uvek prisutan“, kaže Branko Janković, glumac i kozar.

Pod oznakom „Mali zanat, velika strast“ pronaći će se i proizvodi domaćeg preduzeća dva kuma, Milana Pavlovića i Slavka Jovanovića, brend „Kumova vodenica“. Tradicionalna vodenica na reci Toplici omogućava da ova dva dobra prijatelja neguju stari vodeničarski zanat i proizvode pre svega kvalitetno brašno: kukuruzno, belo, žuto, pšenično, ražano, ječmeno i heljdino.

„Saradnja sa Lidlom je za nas, pre svega, izazov i nadamo se da ćemo opravdati stari zanat kojim se bavimo i da ćemo prezentovati naše proizvode na najbolji mogući način. Iskreno se nadamo da je ovo najsjajnije i zlatno doba vodenice“, kaže Milan Pavlović, vodeničar „Kumove vodenice“.

U okviru ponude „Mali zanat, velika strast“ Lidl potrošači će imati priliku da se uvere u kvalitet sireva, mesnih proizvoda, džemova, rakije i mnogih drugih domaćih proizvoda koji su proizvedeni sa puno strasti i ljubavi. Posetite Lidl prodavnice, pronađite nalepnicu „Mali zanat, velika strast“ na proizvodima iz naših krajeva i uverite se u posvećenost i kvalitet!

O Lidlu

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 310.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 44 prodavnice u 30 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari