Najviše pažnje javnosti privukao je mogući posao oko izgradnje beogradskog metroa, koja bi mogla da krene već 2016. Ipak, ni posle sastanka u Skupštini grada, nije mnogo jasnije koji projekti su bili na stolu, jer je tokom poslednjih četrdeset godina, od kada se ta ideja pojavila, u opticaju bilo nekoliko verzija podzemne železnice. Saznaje se i da je gradonačelnik Beograda Siniša Mali francuskom premijeru i privrednicima predstavio nekoliko kapitalnih objekata koje u narednih nekoliko godina namerava da pokrene u srpskoj prestonici. On je pozvao francuske investitore da učestvuju u tim projektima, a razgovaralo se o upravljanju otpadom, obnovi i završetku izgradnje vodovoda i kanalizacije, koncesiji za aerodrom Beograd i potrebi da se on proširi obzirom na rekordan broj putnika i rasta kompanije Er Srbija.

Vals je istakao da firme iz te zemlje imaju iskustvo i znanje koje Beograd može da iskoristi u ovim projektima, a usledio je i poziv Malom da poseti Pariz i da sa gradonačelnicom tog grada, An Idalgo, ponovo organizuje razgovor sa većim francuskim kompanijama koje su zainteresovane za značajnije građevinske poduhvate u Srbiji.

Ipak, verovatno je da srpska strana najviše očekuje posle skupa u Privrednoj komori, gde je bilo reči o francuskim iskustvima u javno privatnom partnerstvu, jer je jasno da naš budžet ne može više da finansira velike infrastrukturne projekte, dok je ovaj model udruživanja sredstava nedovoljno afirmisan u domaćoj praksi.