Preduzeće Telekom Srbija instaliralo je kontakt centar vredan 2,3 miliona evra, koji će omogućiti korisnicima da informacije dobiju na jednom mestu, izjavio je juče direktor Sektora za brigu o korisnicima Dragan Jovanović. On je na konferenciji za novinare u Beogradu kazao da će pokretanjem tog centra oko tri miliona korisnika Telekomovih usluga dobijati potpunije informacije za kraće vreme, a da će naročito biti unapređena postojeća usluga viza servisa.

Preduzeće Telekom Srbija instaliralo je kontakt centar vredan 2,3 miliona evra, koji će omogućiti korisnicima da informacije dobiju na jednom mestu, izjavio je juče direktor Sektora za brigu o korisnicima Dragan Jovanović. On je na konferenciji za novinare u Beogradu kazao da će pokretanjem tog centra oko tri miliona korisnika Telekomovih usluga dobijati potpunije informacije za kraće vreme, a da će naročito biti unapređena postojeća usluga viza servisa. Kontakt centar omogućava korisnicima da biraju na koji način, kada i kako će stupiti u kontakt sa Telekomom – telefonskim pozivom, elektronskom poštom, preko interneta ili faksom, a Telekom je u mogućnosti da sve te zahteve centralno obradi i tako pruži najviši nivo usluga, rekao je on. Telekom je pokretanjem tog centra zaposlio 20 operatera, a planirano je da uključivanjem novih servisa na jedinstvenu platformu kontakt centra u njemu do kraja 2008. godine bude zaposleno ukupno 1.000 ljudi.
– Za sada integrisane usluge viza servisa i podrške interneta, a do kraja sledeće godine se očekuje integracija ostalih postojećih zasebnih funkcija koje korisnicima služe za kontaktiranje sa Telekomom. Najpre će sredinom ove godine početi da radi servis 9813, na koji se dobijaju informacije o zahtevima za nove usluge i reklamacije, a zatim usluga prijava smetnji na 977 i na kraju servis za informacije o pretplatnicima preko broja 988 – kazao je Jovanović i dodao da se poziv viza servisa, koji građanima obezbeđuje informacije o potrebnoj dokumentaciji za izdavanje viza za osam zemalja, naplaćuje sa 30 dinara po minutu, dok je korišćenje ostalih servisa besplatno. U okviru kontakt centra uveden je i servis tehničke podrške za internet na broj 0800/100-100, a građani su pokazali veliko interesovanje da pozivanjem tog broja dobiju informacije o ADSL priključku.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari