Telekomunikacije pokreću rast tržišta 1Foto: Promo/Telenor

U Telenoru Srbije veruju da su telekomunikacije jedan od ključnih pokretača ekonomskog razvoja. Infrastrukturne investicije i uvođenje usluga koje doprinose kvalitetnom korišćenju mobilnog interneta pokreću tržište napred.

Kako biste ocenili lokalno tržište telekomunikacija, ima li prostora za dalji rast?

U Srbiji se beleži porast BDP-a, stopa inflacije je stabilna i ekonomski izgledi su pozitivni. Međutim, proteklih godina, celokupno tržište telekomunikacija nije raslo istom dinamikom i mi smo ti koji moramo ubrzati taj razvoj.

Informacione i komunikacione tehnologije oduvek su bile pokretač ekonomskog rasta i razvoja i zaista, svedoci smo važnih koraka koji su načinjeni u pogledu digitalizacije društva i državne uprave.

Telekomunikacije mogu i igraće sve važniju ulogu u tom procesu i preuzeće vodeću ulogu u inicijativama za rast i formiranje tržišta. Ne samo da bismo postigli bolje rezultate, već da bismo doprineli rastu tržišta u celini.

Najavili ste da će Telenor Srbija nastaviti sa daljim investicijama u industriju Srbije. Koje su to ključne oblasti u koje ulažete?

Želje korisnika ključni su pokretač i usmerenje za ulaganja Telenora, a pre svega vodi nas njihova rastuća potreba za korišćenjem mobilnog interneta. Zbog toga, većina naših infrastrukturnih investicija ići će u razvoj kapaciteta mreže, mobilnog interneta, digitalnih tehnologija, kao i inovacija.

Telenor mreža pruža kvalitetan mobilni internet širom zemlje uz pouzdanu i stabilnu konekciju. Međutim, korisnici su uvek željni nečeg novog i naprednog, a nama je da im to obezbeđujemo.

Zato u našoj ponudi postoji čitava jedna oblast digitalnih servisa ili aplikacija, kao što su HBO, NBA, Deezer i Nickelodeon i niz novih usluga za poslovne korisnike. Dakle, ne vodimo se time da samo pružamo megabajte, već i bogate i kvalitetne internet sadržaje.

Nedavno ste primili dva priznanja za kvalitet mreže. Možete li nam reći nešto više o njima?

Da, prema merenjima kvaliteta mobilnih mreže koje je RATEL sproveo u Srbiji za 2018. godinu, Telenor mreža imala je najbolji ukupni rezultat.

Veoma smo ponosni jer je u pitanju nezavisno merenje koje je sprovelo lokalno regulatorno telo čiji je najvažniji cilj da omogući razvoj telekomunikacionog tržišta i najbolje uslove korisnicima.

Drugo prestižno priznanje Telenor mreža u Srbiji dobila je takođe zahvaljujući jednom nezavisnom merenju kvaliteta mobilnih mreža, ali ovog puta od internacionalne kompanije P3. Relevantnost njihovog merenja zasniva se na tome što je sa teritorije na kojoj živi 57 odsto populacije uzeto 10 miliona uzoraka od 7.000 korisnika.

P3 zapravo koristi crowdsourcing metodologiju i meri čitav niz indikatora kvaliteta mreže prikupljajući stvarne podatke o korisničkom iskustvu. Ukratko, i to istraživanje potvrđuje da naša mreža pruža najbolje korisničko iskustvo koje je glavni razlog zbog kog korisnici biraju Telenor za svog operatora.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari