Foto: Arhiva

Kako je saopšteno, ona je istakla da Telenor pokriva 93,6 odsto populacije i više od 67 odsto teritorije 4G mrežom, „što znači da se bližimo tome da 4G postoji svuda gde i 2G“.

„Na internetu je svakodnevno 60 do 70 odsto naših korisnika“, naglasila je Ofsthus i predočila da se korišćenje mobilnog interneta udvostručuje iz godine u godinu.

Tendencija je da za pet godina imamo pet puta veći protok podataka kroz našu mrežu. Ali moramo da vodimo računa i o tome da korisnici neće želeti da plate pet puta više za tu uslugu, objasnila je Ofsthus.

„Zato moramo imati pametna rešenja i stalno raditi na unapređenju usluge i nivou aktivnosti, koji je nekad veći nego nivo investicija“, zaključila je Ofsthus.

Prema njenoj oceni, „digitalizacija je kao jedan veliki voz koji ide ka Srbiji i industriji telekomunikacija“.

„Moramo biti spremni da budemo u tom vozu, da budemo na čelu“, istakla je Ofsthus, koja smatra da je „Srbija vrlo svesna digitalizacije, što je dobra startna pozicija“.

„Sada moramo da nastavimo sa reformama koje su započete i da ih ubrzamo“, zaključila je Ofsthus.