Reklamni spot o turističkoj ponudi Srbije počeće da se emituje na američkoj televiziji CNN do kraja januara, rečeno je Beti u Turističkoj organizaciji Srbije (TOS). „Reklamna kampanja mogla bi da počne i sredinom meseca, odnosno čim CNN bude uplaćena prva rata u iznosu od 250.000 evra“, rekla je predstavnik TOS Jelena Grubić.

Reklamni spot o turističkoj ponudi Srbije počeće da se emituje na američkoj televiziji CNN do kraja januara, rečeno je Beti u Turističkoj organizaciji Srbije (TOS). „Reklamna kampanja mogla bi da počne i sredinom meseca, odnosno čim CNN bude uplaćena prva rata u iznosu od 250.000 evra“, rekla je predstavnik TOS Jelena Grubić. Ona je dodala da je bilo nekih izmena koje su uslovile odlaganje emitovanja spota, ali nije precizirala o čemu je reč. Direktor TOS Miodrag Popović ponovio je da će izrada spotova i četvoromesečno emitovanje reklame koštati 500.000 evra, a novac za to obezbeđen je iz Nacionalnog investicionog plana (NIP). „Spot koji promoviše turističke destinacije u Srbiji u trajanju od 40 sekundi biće prikazan na televiziji CNN 507 puta, od čega polovinu vremena u udarnim terminima od šest do devet sati i od 17 do 24 sata – kaže Popović. Predstavnici TOS i ministarstva trgovine, turizma i usluga Srbije najavljivali su najpre da će reklamna kampanja na CNN-u početi krajem novembra, zatim krajem decembra prošle godine, da bi sada bila odložena za kraj januara.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari