Međunarodni žiri nagradio je kampanju „DemocrARTisation“ kreiranu i realizovanu u saradnji sa Muzejom savremene umetnosti sa jednom zlatnim, tri srebrna i jednim bronzanim priznanjem. Inovativna kampanja omogućila je da neka od najvažnijih dela Muzeja savremene umetnosti budu dostupna publici i u toku perioda renoviranja zgrade muzeja koji je otvoren za javnost upravo na dan dodele nagrada.

„Veliki uspeh i radost za naš tim i naročito za digitalno odeljenje agencije. Zahvaljujem svim klijentima i partnerima koji su svojim medijskim prostorom učestvovali i pomogli da aktiviramo msu ARt aplikaciju i na taj način učinimo umetnička dela iz kolekcija MSU dostupnim svima. Posebno sam ponosna na ceo agencijski tim koji konzistentno ostvaruje uspeh na ovom festivalu. Za nas Golden Drum festival ima veliki značaj, predstavlja potvrdu kvaliteta na internacionalnoj sceni i zauzima posebno mesto”, ističe direktorka agencije McCann Beograd Olivera Perković.

Realizaciju kampanje msu ARt su podžali: Telekom Srbija, Ahold Delhaize, Halkbank, Bambi, i brendova Coca-Cola, Schweppes, Fanta, BMW, Honda, Mini Maurice, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel i Liu Jo.