Crnogorski telekomunikacioni operateri samo načinom obračuna građanima godišnje ukradu između osam i 12 miliona evra, saopštio je podgorički Centar za zaštitu potrošača. Savetnik Centra Predrag Boljević rekao je podgoričkom Danu da to nije posledica sabiranja vremena telefoniranja i podele s minutima, već toga što se svaki pojedinačni razgovor deli na intervale čija se dužina potom meri impulsima.

Crnogorski telekomunikacioni operateri samo načinom obračuna građanima godišnje ukradu između osam i 12 miliona evra, saopštio je podgorički Centar za zaštitu potrošača. Savetnik Centra Predrag Boljević rekao je podgoričkom Danu da to nije posledica sabiranja vremena telefoniranja i podele s minutima, već toga što se svaki pojedinačni razgovor deli na intervale čija se dužina potom meri impulsima. „Na taj se način u svakom razgovoru zaračuna i do 50 odsto intervala više nego što je on stvarno trajao“, objasnio je Boljević. „Ovaj način obračuna najviše šteti ljudima koji kratko i često razgovaraju, jer im u proseku, na primer, u mobilnoj telefoniji za svaki razgovor bude zaračunato najmanje šest sekundi više od stvarno ostvarenih, a u fiksnoj od 15 do 30“, dodao je Boljević. Prema njegovim rečima najveća nelogičnost u crnogorskim telekomunikacijama jeste naplaćivanje različitih cena za iste usluge. Boljević je najavio da će, posle izmene propisa, Centar za zaštitu potrošača tražiti drastične zaokrete u ponašanju domaćih operatera prema korisnicima njihovih usluga.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari