Dva britanska neurobiologa pokušali da doznaju šta se dešava u našem mozgu kada volimo. Cilj je bio da se, najnovijim instrumentima, imidžing tehnikom, otkrije koji su delovi mozga najaktivniji.

Utvrđeno je da su četiri oblasti kod svih bile dominantne. Jedna od oblasti se nalazila u središnjem delu mozga (insule) odgovornog za „stomačne probleme“ koje imamo kada smo zaljubljeni. Čuveni leptirići! Druga oblast je u prednjem delu (cingule) a vezuje se za hemijske supstance koje imaju sposobnost da izazovu euforiju. Poslednje dve oblasti se nalaze u dubljim strukturama mozga poznatim (strijatum), koji je odgovoran za prijatna osećanja koja nastaju kada nešto doživimo kao nagradu. Važno je istaći da ovi delovi mozga kod osoba obolelih od depresije nisu pokazivali bilo kakvu aktivnost.

Kada bi ti neurobiolozi došli u Srbiju, i po modelu slučajnog izbora istraživali gledaoce informativnih programa televizija, ili na primer dok gledaju slike voljenog „Informera, „uverena sam da bi leptirića i euforije bilo malo i da bi analiza pokazala da ni prednje ni središnje ni dubinske strukture mozga primalaca informacija ne pokazuju nikakvu aktivnost. To je i bio cilj! Takvo stanje društvenog mozga ili ti ga javnog uma se kreira. Vučić to sistematski radi već pet godina. I pre pobede je smislio način kako da uništi gotovo sve nezavisne institucije, preko svoje pretorijanske mašinerije u Skupštini. Neizborom ljudi koji mu nisu po volji i flagrantnim kršenjem postojećih zakona, ostao je skelet od Regulatora (REM) a tragično je srozana na totalnu neaktivnost ili potpuno nerazumne odluke, Agencija za borbu protiv korupcije! Skandalozno i nezabeleženo do sada se krše pravila „projektnog finansiranja medija… pritisci i napadi na novinare iz godine u godinu se povećavaju i stoprocentno ih ima više od kada je Vučić na vlasti“. Izborom i zaštitom svojih ministara koji neverovatnom lakoćom izigravaju zakone, Vulin, Gašić, Mali, Šarčević, a da budemo iskreni često se u njih ne razumeju, kao Ana Brnabić, prva ministarka Vlade koja suoseća sa Vulinom a ne suoseća sa Dojčinovićem, pa još „bupne “ da je država izašla iz medija, što se vidi u listovima „Politika“, „Novosti“, „Studio B“, RTS, RTV…. onda vam je jasno da je sve to deo njegovog dobro planiranog posla, da otupi i mesi i izmesi masu i aktivnosti kolektivnog mozga prema sopstvenoj volji. Šta mislite zašto je on svaki bogovetni dan na svim televizijskim vestima? U proseku jednom u deset dana u velikim satnim i dvosatnim televizijskim emisijama sa nacionalnom pokrivenošću, sam ili uz prisustvo ličnih navijača (Hepi, Pink, RTS, Studio B) a od kako je postao predsednik bar jednom mesečno, a bilo je i dva puta, saziva vanredne konferencije za štampu, koje istovremeno i u celini prenose pomenute televizije i još nebrojeno lokalnih. Evo samo prošlog meseca dva velika intervjua na „Hepi“, jedan na „Pinku“, jedan na Studiju B, sinoć na RTS, tu nije reč o minutama ili sekundama, reč je o satima i uzurpaciji javnog medijskog prostora u kome nikada ništa novo ne čujete, što naravno i nije cilj, već je cilj da što veći broj ljudi proguta i poveruje u njegove hiljadu puta ponavljane laži kao što je ona o „najvećim platama i penzijama ikada“.

Hvala vlasniku „Vranjskih“ , Vukašinu Obradoviću, što se osmelio da javno, makar i kao potez očajnika, razgoliti i razgrne ovu medijsku maglu i pomor. Nije uzalud to uradio, jer je preko 80 medijskih udruženja i asocijacija, a mnogo je i pojedinaca, pokazalo da „Stoji uz Vranjske“ i da i njima kao i njemu, sve tri oblasti mozga, insule, cingule strijatum, nisu ubijene Vučićevim medijskim terorom, i da se protiv njega treba organizovano boriti. Za početak peticija građana medija i opozicionih partija, da se deo nadoknade koju emiteri plaćaju REM-u izdvoji za BIRODI i njegova istraživanja pošto taj deo posla REM ne radi. Najnoviji podaci tog istraživačkog centra su poražavajući i verujem da ćete o tome imati izveštaj u današnjim novinama, ali podatak, da ne pominjemo televizijske ekspoziture Vučićevih misli već samo javni servis, da je u jednom mesecu imao Vučića, koji tamo navodno nevoljno gostuje, skoro tri hiljade sekundi a Zorana Živkovića, na primer, nula govori sam za sebe. I podaci o pisanim medijima „Medijametra“ za koja uzgred ne važe ista pravila kao za elektronske medije koji troše javne resurse i koji su najmoćniji, pokazuju da je u drugom kvartalu ove godine Aleksandar Vučić najzastupljeniji akter na naslovnim stranama prisutan u 843 teksta. Prostom računicom dođemo do 210 mesečno. Ovako, opsesivno zgrtanje pažnje javnosti, na bitnog Vučića i sve ostalo nebitno, govori o medijskom mraku ali i želji sve većeg broja ljudi da upale svetlo.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Ostavite odgovor na Tom Sojer Odustani od odgovora