Demokratska stranka je u sredu uveče bila na korak do odluke da joj glavni slogan u izbornoj kampanji bude „Kad je ljuta, Srbija je žuta“. Kasnije te noći, za kreativno rešenje izbornog štaba DS saznali su Vučićevi spin doktori. U četvrtak ujutru (juče) počeli su da kuju strategiju kako da ismeju (istina – ne baš sofisticiran) slogan, unapred, pre njegovog lansiranja, u sebi bliskim medijima. Koji sat kasnije, da Vučićevi ljudi znaju i šta smeraju saznale su demokrate. Pa su većali da odustanu od ljutog i žutog. Šta su konačno odlučili trebalo bi da se obelodani svakog časa.


O navedenom ratovanju dva izborna štaba pisac ovih redova informisao se „u realnom vremenu“, prirodom posla, koji u izbornoj kampanji podrazumeva pozive i poruke od ranog jutra do kasne noći. I simpatično je, koliko i naporno, pratiti sve to.

Bitka oko slogana pomalo je benigni primer političko-medijskih okršaja dve konkurentske strane, koji se vode svakodnevno. Političke naslove u tabloidima, da bude jasno kome već nije, uglavnom kreiraju Vučićevi „doktori“. Đilasovi pokušavaju da odgovore potezima poput dovođenja Aide Ćorović na izbornu listu, čime žele da pokažu em da nije tačno da ljudi samo beže iz stranke, em da su na čvrstoj građanskoj, opozicionoj liniji, čime ciljaju na tradicionalne glasače DS, koji su u apstinenciji, LDP i „bele listiće“. Ipak, s obzirom na već banalnu istinu da u Srbiji vlast uvek kontroliše gro medijskog prostora, kao i finansije, reklo bi se da Vučićevi spin doktori ubedljivo pobeđuju i da će DS, šta god na tom polju uradila, pretrpeti ubedljiv poraz.

Pogotovo što u Vučićevom bliskom okruženju ima i bivših demokrata i „đinđićevaca“, koji ljude, mentalitet i stanje u Krunskoj poznaju kao malo ko.

Autor je urednik „Izborne groznice“

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari