Predavanja i radionice magistra Ivana Pravdića – „Dizajn vremena – primenjene medijske dramaturgije“, u Studentskom kulturnom centru Novog Sada (od početka 2006), saradnjom sa ART klinikom, dobile su novi zamah. Prošle jeseni započet je ciklus „Dramaturgije tela“, posvećen izvođačkim umetnostima – svakog poslednjeg četvrtka u mesecu.

Predavanja i radionice magistra Ivana Pravdića – „Dizajn vremena – primenjene medijske dramaturgije“, u Studentskom kulturnom centru Novog Sada (od početka 2006), saradnjom sa ART klinikom, dobile su novi zamah. Prošle jeseni započet je ciklus „Dramaturgije tela“, posvećen izvođačkim umetnostima – svakog poslednjeg četvrtka u mesecu. Nakon redovnih predavanja i video projekcija, Ivan Pravdić nastavlja svoj rad i kroz redovni program ART Klinike „Večernji akt“, koji svakog četvrtka vodi Nikola Macura.
Za razliku od klasičnog akta, ovaj beogradski pisac i interdisciplinarni pronalazač, daje mnogobrojne inspirativne zadatke. Analitički crtež (kakvi su se radili na časovima Kandinskog u Bauhausu), crtanje pokreta, vremenskog toka, otkrivanje tenzija, direkcija, masa, ravnoteža i raznoteža u telu… imaju za cilj da probude pronicljiviju percepciju i nesvakidašnju umetničku tehniku polaznika.
„Politike polnosti“, „Izmaštano telo i telo koje mašta“, „Repeticija i naracija u savremenom plesu“, bile su teme s kraja 2006, i odskočne daske za nove i drugačije razmene između autora i novosadske publike. Kroz upoznavanje sa najsavremenijim umetničkim delima i koncepcijama, naučnim dostignućima i kulturnim teorijama i praksama, publici se otvara mogućnost za dijalog i za sopstveno kreativno iskustvo.
Saradnja kulturnih institucija kao što je slučaj SKC i ART klinike, na žalost, nije čest primer, iako nesumljivo dovodi do kvalitetnijih programa. Do boljih vremena, u četvrtak 26. januara od 18 sati u ART klinici, Ivan Pravdić nastavlja svoj inovativni rad sa temom „Tehnologije tela“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari