Na predstojećem sajmu nameštaja „IMM Cologne“ u Kelnu, koji će se održati od 13. do 19. januara 2014. godine, nastupiće i ovdašnji dizajnerski timovi, saopšteno je na konferenciji za novinare u Supermarketu.

Ova koncept prodavnica takođe je dobila pozivnicu za nastup na jednom od, kako je istaknuto, najbitnijih i najvećih međunarodnih sajmova nameštaja, što je zapravo pretpremijera za otvaranje Supermarket concept store u Berlinu na proleće 2014. godine.

Inovativnost i novi materijali biće tema predstojećeg sajma u Kelnu, koji će prikazati jedinstvene enterijere i ideje za svaku sobu, svaki stil i svaki zahtev – od osnovnih predmeta do dizajnerskih komada i luksuznog nameštaja. U duhu takvih principa reagovali su svojim rešenjima i ovdašnji dizajnerski timovi – Hoklica and stolica, Vesna Pejović i Buck, tripartitna saradnja Wannabe Society – Metalac – Supermarket, Irena Kilibarda i njen studio Dsignedby, Branka Blasius, Galerija 12+, kao i kompanija Strawberry energy, koja se bavi razvojem „zelenih“ tehnologija. Sve ideje su zanimljive, ali se Strawberry svojom vizijom da obnovljivi izvori energije budu dostupni svima izdvaja sa proizvodima poput „Strawberry Mini Rural“, malog prenosivog solarnog punjača mobilnih uređaja prilagođenog potrebama područja bez pristupa električnoj energiji. Pored šest kablića za punjenje mobilnih uređaja, ovaj proizvod sadrži i dve utičnice za druge uređaje manje potrošnje, SOS dugme za poziv u slučaju hitnih situacija, kao i dvostruko LED osvetljenje.

Hoklica and stolica predstaviće se u svom poznatom stilu s nameštajem, to jest, stolicama inspirisanim filozofijom dizajna skandinavskih majstora 50-ih godina prošlog veka. Svaki komad iz ove umetničke radionice je unikat za sebe, a njegova izrada oličenje velike posvećenosti prema likovnosti drveta. Za sajam u Klenu Supermarket je pripremio iznenađenje, udruživši dva brenda – Metalac iz Gornjeg Milanovca i slovenačkog dizajn studija Wannabe Society. Koncept Wannabe society je u tome šta želite da budete. On gradi poruku baziranu na jednoj reči, odbacuje formu i ističe sadržaj. Slova su crna na belom ili bela na crnom, bez vidljivih dizajn elemenata. Da bi se omogućilo da sadržaj reči ostvari što jaču intereakciju sa individuom i njenim okruženjem, jedina forma je sama reč.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari