Nedelja danskog filma naslovljena „Prave slike života“ biće održana od 19. do 26. aprila u Dvorani kulturnog centra Beograda i od 21. do 26. aprila u Domu kulture Studentski grad, u organizaciji Kulturnog centra, Ambasade Danske, Danskog filmskog instituta i Balkankulta, a pod pokroviteljstvom Sekretarijata za kulturu Skupštine grada. U selekciji Nebojše Popovića, na reviji u DKC biće prikazano 14 filmova, od kojih će šest biti reprizirano u „Studentskom gradu“.
Prvog dana, od 18 sati biće prikazan film „Nasledstvo“ iz 2003, a Festival će u 21 sat otvoriti akciona komedija iz 2000. godine „Svetla u tami“ Andersa Tomasa Jensena. Slede filmovi „Kraljevski pasijans“ Nikolaja Arkela, „Optužen“ Jakoba Tuesena, „U tvojim rukama“ Anete Olesen, „Anđeli u ubrzanju“ Ole Kristijan Madsen, „Lice istine“ Nilsa Milmrosa, „Rembrant“ Janika Johansena, „Rekonstrukcija“ Kristofera Bea, „Dan i noć“ Simona Staha, dokumentarni „Gasolin“ Andersa Hogsbroa Ostergarda, i reprizno filmovi iz ranog manifesta Dogme – „Idioti“ Larsa fon Trira i „Proslava“ Tomasa Vinterberga. Posebna „poslastica“ biće projekcija making off filma „Idioti“ naslovljen „Poniženi“, kojeg je tokom Fon Trirovog rada na svom drugom dogma filmu, snimao njegov snimatelj Jesper Jargil.
Danska kinematografija doživela je poseban procvat poslednjih 20 godina, tokom kojih je čak dva puta nagrađena Oskarima. Pojavom Larsa fon Trira i sledbenika manifesta Dogme, film se u vraća svojim korenima, u kojima je priča najbitnija. Danski filmski institut godišnje producira nekoliko filmova mladih autora, kao i dokumentarne i kratke igrane filmove, a osnovao je i sopstvenu filmsku školu. Sve to doprinelo je razvoju ove kinematografije, čiji se filmovi u matičnoj zemlji gledaju skoro dvostruko više od holivudskih. Svi ti filmovi, na osobeni način govore o savremenom životu u Danskoj danas. „Većina danskih filmova studiozno se bavi izabranim temama, kinematografski intrigantno, bez šminke i podilaženja bilo kome i bilo čemu. Ti filmovi udaraju posred života, a ono što odskoči to i pogodi gledaoca, koji nikada ne ostaje ravnodušan. Prave slike života možda nisu uvek najzabavnije, ali uvek ostaju u sećanju baš zato što su prave. Zato se danski filmovi dugo pamte i u svetu istinski poštuju“, kaže selektor Nebojša Popović.